Dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa Quiosque otworzyła 3 nowe lokalizacje. Wszystkie nowe salony działają na zasadzie franczyzy. Od początku grudnia sklepy Quiosque będą mogły odwiedzać mieszanki Grodziska Mazowieckiego, Ostrowa Wielkopolskiego i Lęborka.
Salon w Grodzisku Mazowieckim ma powierzchnię 150 m kw. i znajduje się w Galerii Grodova. Sklep w Ostrowie Wielkopolskim zlokalizowany jest w Galerii Ostrovia i ma 93 m kw. Natomiast salon w Lęborku zajmuje powierzchnię 110 m kw. i jest usytuowany przy ulicy handlowej.
Konsekwentnie realizujemy przyjętą strategię dynamicznego rozwoju sieci. W grudniu otworzymy łącznie 5 nowych salonów
- mówi Aleksandra Posiadła, Manager ds. Ekspansji Quiosque
Aż cztery z nich będą należały do naszych partnerów. Cieszymy się tak dużym zainteresowaniem współpracą z nami
- dodaje Podsiadła
Aby zostać franczyzobiorcą Quiosque należy posiadać lokal, którego optymalna dla marki powierzchnia ma metraż od 100 do 130 m kw., w mieście powyżej 50 tysięcy mieszkańców. Koszt inwestycji to, w zależności od stanu lokalu, od 1 500 zł do 2 500 zł na 1 m kw. netto.
Oferta marki Quiosque jest skierowana do kobiet powyżej trzydziestego roku życia, które cenią dobrą jakość materiałów oraz połączenie klasycznej elegancji z aktualnymi trendami i chcą czuć się pięknie i swobodnie niezależnie od okazji.