Po wielu otwarciach franczyzowych w Polsce Duka zdecydowała się na uruchomienie sklepu franczyzowego w Wielkiej Brytanii. Salon został zrealizowany w nowym koncepcie wizualnym, stworzonym przez LSD Studio. Oryginalna aranżacja wnętrza nawiązuje do hasła Kitchen life, podkreśla charakter produktów oraz wyjątkową atmosferę towarzyszącą spożywaniu posiłków w gronie najbliższych.
W 2015 roku znana dotąd w Polsce i w Szwecji Duka zadebiutowała na rynku w Bułgarii oraz Holandii. Do usytuowanych za granicą salonów dołączył sklep franczyzowy zlokalizowany w Wielkiej Brytanii.
–
Chcemy pokazać, jak wiele ma do zaoferowania marka Duka. Nasz minimalistyczny, skandynawski design cieszy się uznaniem w Polsce, Szwecji, Bułgarii oraz w Holandii, stąd decyzja o dalszym rozwoju na arenie międzynarodowej i uruchomieniu salonu w Wielkiej Brytanii we współpracy z partnerem franczyzowym – tłumaczy Teresa Szynkiewicz, Dyrektor ds. Rozwoju Sieci Duka International.
Otwarcie sklepu Duka w Londynie spotkało się z entuzjastyczną reakcją klientów, którzy chętnie dokonują zakupów w nowym obiekcie. Początki funkcjonowania marki na brytyjskim rynku wyglądają obiecująco, a zainteresowanie jego ofertą z każdym dniem rośnie. Duka planuje kolejne otwarcia salonów w Wielkiej Brytanii, najbliższe z nich już pod koniec tego roku.
Tagi: