Przez te pierwsze dni funkcjonowania sklepu w Białymstoku dużym zainteresowaniem cieszyła się oferta mebli wypoczynkowych oraz akcesoriów i dodatków wyposażenia wnętrz. Ponieważ jednak salon Agata to także miejsce inspiracji, uwagę odwiedzających przyciągały aranżacje, które prezentują różne style wnętrz oraz pomagają przenieść gotowe pomysły i rozwiązania do własnego mieszkania lub domu.
-
Wybierając sofę lub narożnik do salonu klienci pytali przede wszystkim o możliwość wyboru obicia i funkcję spania - powiedziała Magdalena Klimczuk, dyrektor salonu w Białymstoku.
Białystok liderem
Nowy salon sieci Agata w Białymstoku jako pierwszy w Polsce zyskał odświeżoną identyfikację wizualną. Zarówno szyld na budynku, jak i wnętrze posiadają nowe logo i dodatkowe elementy graficzne, które zostały wprowadzone po zmianie. Jednocześnie liczba osób, które w weekend otwarcia odwiedziła sklep to rekordowy wynik w porównaniu do inauguracji, które w ostatnich latach miały miejsca w innych miastach Polski.
- To był wyjątkowy czas dla nas, bo pokazał, że zainteresowanie ofertą salonu Agata w Białymstoku jest bardzo duże. Chcielibyśmy utrzymać ten poziom w dłuższej perspektywie, dlatego planujemy kolejne promocje cenowe i atrakcyjne warunki sprzedaży ratalnej. Salony Agata to także miejsca inspiracji i pokazywania dobrego designu. Dlatego już 7 września w białostockim salonie zaprezentujemy wystawę ikonicznych krzeseł pt: „Od Thoneta do Rygalika”, którą przygotowaliśmy wspólnie z firmą Paged – powiedziała Angelika Anusiewicz – Bochenek - zastępca dyrektora ds. marketingu w Agata S.A.
Nie tylko meble
W ofercie salonu Agata dostępne są meble tapicerowane, kolekcje mebli do pokoju dziennego, sypialni, jadalni, kuchni i pokoju dziecięcego. Ponadto w asortymencie jest szeroki wybór krzeseł, stołów i materacy. W salonie Agata znajduje się również szereg akcesoriów kuchennych, szkło oraz produkty dekoracyjne, oświetlenie, dywany i tekstylia.
Tagi: