Perfumeria internetowa Sephora wystartowała w Polsce dokładnie rok temu. Obecnie jej skala zamówień w ciągu miesiąca jest porównywalna z liczbą zamówień w największych stacjonarnych perfumeriach. Sephora on-line znajduje się w Top 3 najlepiej prosperujących perfumerii Sephora w Polsce. Źródłem powodzenia sephora.pl jest szeroki asortyment oryginalnych produktów, serwis, dbałość o jakość obsługi klienta i budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych.
W ciągu minionych 12 miesięcy Sephora udało się zbudować silną pozycję wśród perfumerii rynku e-commerce – najbardziej rozpoznawalną perfumerię on-line w Polsce, wg badań przeprowadzonych przez Gemius, nagradzaną regularnie za prowadzone działania, przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
-
Pracując nad uruchomieniem perfumerii internetowej Sephora w Polsce, wyznaczyliśmy sobie bardzo ambitne cele. Wiedzieliśmy, że jeśli mamy zdobyć rynek, musimy zrobić to najlepiej jak potrafimy. Nasze wysiłki i niezwykła dbałość o klienta opłaciły się – w pierwszym roku działalności przewyższyliśmy planowaną sprzedaż dwucyfrowo – podsumowuje Jakub Jasiński, e-commerce local leader.
Ambicją sklepu internetowego sephora.pl jest bycie najlepszą perfumerią on-line, ale też intuicyjnie pierwszym kierunkiem prezentowym. Miniony okres świąteczny okazał się dla sklepu on-line, zgodnie z oczekiwaniami, najbardziej owocny.
-
Za nami pierwsze święta, podczas których klienci mogli dokonać zakupów w perfumerii on-line. Sephora dzięki wejściu na rynek e-commerce, powiększyła swój zasięg do wszystkich mieszkańców Polski, także tych zamieszkujących obszary odległe od najbliższej perfumerii. Możemy zdradzić, że ponad połowa zamówień online trafia do miejscowości bez stacjonarnej perfumerii. Widzimy też wspaniałe dopełnianie się perfumerii on-line z tradycyjnymi – wielu stałych klientów dokonało swoich zakupów w obu kanałach sprzedaży i to jest bardzo zadowalające. Byliśmy pozytywnie zaskoczeni skalą i liczbą zamówień okresu okołoświątecznego, która dwukrotnie przewyższyła nasze oczekiwania oraz kilkukrotnie przekroczyła wartość sprzedaży z miesięcy z pierwszego kwartału – komentuje Jakub Jasiński.
Sephora nieustannie poszerza oferowany klientom asortyment, zawsze z gwarancją oryginalności produktu, wprowadza nowe marki dostępne w Polsce wyłącznie w Sephora. Klienci odwiedzający Sephora cenią sobie unikalny i szeroki asortyment, dlatego też kluczowym działaniem jest ciągłe rozwijanie oferty zarówno perfumerii stacjonarnych, jak i on-line.
-
Pod koniec roku wprowadziliśmy nowa markę – Urban Decay, która stała się prawdziwym hitem tych świąt. Niebawem zaskoczymy klientów kolejną premierą światowej marki, która dostępna będzie wyłącznie w Sephora, a jej sprzedaż rozpocznie się właśnie w naszym sklepie on-line – dodaje Jakub Jasiński.
Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych (Nielsen, 2013). Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z blisko 1900 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 93 perfumerie w największych miastach. Sephora oferuje szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.
Tagi: