Pierwsze urodziny sklepu internetowego Sephora

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2015-02-05 | 17:04
Perfumeria internetowa Sephora wystartowała w Polsce dokładnie rok temu. Obecnie jej skala zamówień w ciągu miesiąca jest porównywalna z liczbą zamówień w największych stacjonarnych perfumeriach. Sephora on-line znajduje się w Top 3 najlepiej prosperujących perfumerii Sephora w Polsce. Źródłem powodzenia sephora.pl jest szeroki asortyment oryginalnych produktów, serwis, dbałość o jakość obsługi klienta i budowanie pozytywnych doświadczeń zakupowych.
W ciągu minionych 12 miesięcy Sephora udało się zbudować silną pozycję wśród perfumerii rynku e-commerce – najbardziej rozpoznawalną perfumerię on-line w Polsce, wg badań przeprowadzonych przez Gemius, nagradzaną regularnie za prowadzone działania, przez Izbę Gospodarki Elektronicznej.
- Pracując nad uruchomieniem perfumerii internetowej Sephora w Polsce, wyznaczyliśmy sobie bardzo ambitne cele. Wiedzieliśmy, że jeśli mamy zdobyć rynek, musimy zrobić to najlepiej jak potrafimy. Nasze wysiłki i niezwykła dbałość o klienta opłaciły się – w pierwszym roku działalności przewyższyliśmy planowaną sprzedaż dwucyfrowo – podsumowuje Jakub Jasiński, e-commerce local leader.
Ambicją sklepu internetowego sephora.pl jest bycie najlepszą perfumerią on-line, ale też intuicyjnie pierwszym kierunkiem prezentowym. Miniony okres świąteczny okazał się dla sklepu on-line, zgodnie z oczekiwaniami, najbardziej owocny.
- Za nami pierwsze święta, podczas których klienci mogli dokonać zakupów w perfumerii on-line. Sephora dzięki wejściu na rynek e-commerce, powiększyła swój zasięg do wszystkich mieszkańców Polski, także tych zamieszkujących obszary odległe od najbliższej perfumerii. Możemy zdradzić, że ponad połowa zamówień online trafia do miejscowości bez stacjonarnej perfumerii. Widzimy też wspaniałe dopełnianie się perfumerii on-line z tradycyjnymi – wielu stałych klientów dokonało swoich zakupów w obu kanałach sprzedaży i to jest bardzo zadowalające. Byliśmy pozytywnie zaskoczeni skalą i liczbą zamówień okresu okołoświątecznego, która dwukrotnie przewyższyła nasze oczekiwania oraz kilkukrotnie przekroczyła wartość sprzedaży z miesięcy z pierwszego kwartału – komentuje Jakub Jasiński.
Sephora nieustannie poszerza oferowany klientom asortyment, zawsze z gwarancją oryginalności produktu, wprowadza nowe marki dostępne w Polsce wyłącznie w Sephora. Klienci odwiedzający Sephora cenią sobie unikalny i szeroki asortyment, dlatego też kluczowym działaniem jest ciągłe rozwijanie oferty zarówno perfumerii stacjonarnych, jak i on-line.
- Pod koniec roku wprowadziliśmy nowa markę – Urban Decay, która stała się prawdziwym hitem tych świąt. Niebawem zaskoczymy klientów kolejną premierą światowej marki, która dostępna będzie wyłącznie w Sephora, a jej sprzedaż rozpocznie się właśnie w naszym sklepie on-line – dodaje Jakub Jasiński.
Sephora to lider sprzedaży kosmetyków selektywnych wśród sieci perfumeryjnych (Nielsen, 2013). Firma, będąca obecnie największą siecią perfumerii na świecie, z blisko 1900 punktami sprzedaży w ponad 30 krajach, powstała w 1969 roku we Francji. Od 1999 roku jest obecna na polskim rynku, na którym posiada 93 perfumerie w największych miastach. Sephora oferuje szeroką gamę kosmetyków – perfum, produktów do makijażu oraz pielęgnacji, w sumie kilkanaście tysięcy różnych produktów.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2015-05-09 do 2015-05-23

Pierwsze urodziny sklepu internetowego Sephora

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.