Dairy Queen ma już w Polsce dwa lokale. Obecne działają jednak w koncepcie kawiarni. Nowy lokal natomiast serwować będzie pełne menu od dań ciepłych po desery.
Obecnie Dairy Queen należy do holdingu Berkshire Hathaway, którego głównym udziałowcem jest Warren Buffet. Dziś to jedna z największych na świecie sieci franczyzowych w swoim segmencie i jedna z 20 największych sieci restauracji w USA. Dairy Queen® posiada ponad 6,000 restauracji w USA i Kanadzie oraz prawie 1,300 w innych krajach świata (m.in. W Meksyku, na Bliskim Wschodzie oraz w Azji). Marki nie ma jednak w Europie. Wejście do Polski ma być dla spółki początkiem ekspansji na naszym kontynencie.
Oferta Dairy Queen® jest unikalna na polskim rynku przede wszystkim ze względu na niespotykane dotąd połączenie szerokiej gamy produktów w aż trzech kategoriach: burgery wołowe, kurczaki oraz lody i desery lodowe.
Najpopularniejsze produkty Dairy Queen to innowacyjne lody i desery lodowe, które przygotowywane są w oparciu o specjalnie opatentowaną recepturę. W skład menu lodowego wchodzą przepyszne lody w waflach i rożkach, lody Sundae z polewami czekoladowymi lub owocowymi, lody na wynos w opakowaniach familijnych, torty lodowe oraz flagowy produkt DQ®: serwowany do góry dnem Blizzard®.
Oferta Dairy Queen wyróżnia się też bardzo wysoką jakością produktów w segmencie QSR (Quick Servis Restaurants). Firma oferuje na przykład ćwierć- i półfuntowe burgery wykonane ze 100% wołowiny, kawałki kurczaka przygotowane wyłącznie z polędwiczek drobiowych, a krążki cebulowe czy frytki wykonane są z całych, nie zmielonych kawałków warzyw. Firma ponadto dba o to, aby składniki wykorzystywane do produkcji pochodziły od sprawdzonych, polskich dostawców.
Tagi: