Beztroska, uśmiech, energia, zabawa, kolory i szczęście – to wszystko można znaleźć w najnowszym i jednocześnie pierwszym w historii spocie reklamowym marki ubraniowej Cool Club, należącej do Smyka. Spot promuje linię Back To School, która od sierpnia dostępna jest w sklepach sieci w całej Polsce. Cool Club ma pomysł na to, jak osłodzić dzieciom ich pierwszy dzwonek.
Pierwszy spot reklamowy marki Cool Club pokazuje beztroską radość i zabawę, czyli synonimy szczęśliwego dzieciństwa. Udowadnia także, że powrót do szkolnych ławek nie musi oznaczać końca zabawy. Dniom spędzonym w szkole koloru nada nowa kolekcja Cool Club, w której znaleźć można szeroki wybór odzieży, obuwia, i akcesoriów dla dzieci do 14 roku życia.
–
Pierwsza kampania reklamowa Cool Club to kolejny krok milowy w rozwoju marki, którą z dużym powodzeniem sukcesywnie rozwijamy w ostatnich latach – mówi Magdalena Dąbska, dyrektor marketingu i PR, członek zarządu sieci Smyk. –
Wszystkie ubrania i obuwie projektowane są przez zespół projektantów Smyka, którzy inspirują się trendami modowymi z całego świata. Co sezon do sklepów wchodzi nowa kolekcja. Linia Back To School, którą reklamuje nasz pierwszy spot, to prawdziwa perełka, którą chcemy umilić dzieciom powrót do szkoły – dodaje.
15-sekundowe spoty reklamowe wyświetlane będą od 17 sierpnia przez trzy tygodnie na antenach ogólnopolskich stacji TVN i Polsat (zarówno głównych, jak i tematycznych), a także w innych kanałach tematycznych, m.in.: Discovery, Canal+, AXN, Animal Planet. Oprócz spotów telewizyjnych, kampania Cool Club pojawi się w magazynach lifestylowych, takich jak Viva!, Party, Show, Grazia czy Gala.
Działania komunikacyjne związane z promocją Back To School prowadzone są również na kanale YouTube oraz na fan page’u marki Smyk na Facebooku. Elementy kampanii w postaci spójnych z komunikacją mediową materiałów reklamowych i oznaczeń, czy katalogów będzie można zobaczyć we wszystkich sklepach sieci.
Tagi: