Da Grasso – największa w Polsce sieć pizzerii i restauracji – rozpoczyna kampanię reklamową nowego menu rodem ze Stanów Zjednoczonych. Smaki Da Grasso USA będą promowane w głównych komercyjnych stacjach telewizyjnych oraz w kanałach tematycznych. Przygotowano także materiały POS oraz działania w social media.
W ramach Smaków Da Grasso USA na smakoszy czekają: pizza na grubym cieście, amerykański hamburger oraz soczyste żeberka pieczone na złoto. Wszystkie dania serwowane są w zestawach z Pepsi i typowymi dla USA dodatkami.
Spot prezentuje nowe menu oraz atmosferę lokali Da Grasso. Reklamy emitowane będą od 30 września w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych: Polsat, TVN, TVN Package, Polsat Package oraz At Media Max.
-
Nasza pierwsza telewizyjna kampania reklamowa ma na celu pokazanie, że Da Grasso to nie tylko pizza, ale także nowe smaki i atmosfera. Szybki rozwój sieci i obecność Da Grasso w ponad 150 polskich miastach sprawił, że wybór telewizji jako głównego medium kampanii był oczywisty – powiedziała Magdalena Piróg, Wiceprezes Zarządu Da Grasso Sp. z o.o.
Producentem kampanii telewizyjnej jest dom produkcyjny TIMECODE. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Arena Media. Wsparcie oferty w zakresie public relations oraz w social media zapewnia 38PR. Materiały POS przygotowane zostały przez Dział Marketingu Da Grasso.
Zobacz pizzerie Da Grasso w centrach handlowych
Tagi: