17 czerwca PGNiG otworzyło pierwsze w Polsce Biuro
Obsługi Klienta BOK Premium w krakowskiej galerii handlowej przy ulicy Pawiej. Większość spraw związanych z gazem ziemnym
w domu lub w firmie mogą w nim załatwić nie tylko mieszkańcy Krakowa i
Małopolski, ale również wszyscy będący pod Wawelem tylko przejazdem.
Tworzenie punktów obsługi klientów w centrach miast, utrzymywanie
atrakcyjnych cen błękitnego paliwa i dopłata w wysokości do 500 zł na
instalację pieca gazowego mają sprawiać, że czysta energia będzie w
Polsce zyskiwać na popularności.
BOK Premium to punkt z dwoma stanowiskami obsługi klientów na poziomie
-1 krakowskiego centrum. Jego największą zaletą jest łatwa dostępność,
stąd lokalizacja w jednym z najbardziej uczęszczanych miejsc w Krakowie.
- Otwieramy się na potrzeby naszych klientów. Nasze biura
będą tam, gdzie naszym klientom będzie najwygodniej i najbliżej. To
ułatwi wyjaśnianie rozliczeń i faktur czy załatwienie przyłącza gazowego
oraz innych procedur. Zaczynamy w Krakowie, w kolejnych miesiącach
otworzymy takie punkty w innych miastach – mówi Maciej Woźniak, wiceprezes zarządu ds. Handlowych PGNiG SA.
Łatwiejszy
kontakt z PGNiG ma pomóc klientom firmy w dostępie do informacji o
warunkach podłączenia do sieci gazowej, taryfach, promocjach, a w
przyszłości również o kolejnych oferowanych produktach. Ma też uprościć
przekazywanie danych o stanie licznika, rozmowę o szczegółach wyliczeń
na fakturach i założenie elektronicznego dostępu do e-boka lub
eko-faktur. W razie potrzeby wnioski, oświadczenia i inne dokumenty
wymagające obecności w BOK mogą wypełniać z pomocą doradcy i składać
mieszkańcy całej Polski.
- Wychodzimy z czystą energią do
klienta, zaczynając w Krakowie – mieście należącym do najbardziej
zanieczyszczonych przez niską emisję w Europie – mówi Henryk Mucha, członek zarządu PGNiG Obrót Detaliczny.
Tagi: