Do grona najemców warszawskiego centrum handlowego zlokalizowanego przy ulicy Puławskiej, dołączyła perfumeria Douglas. Jej salon o powierzchni 229 metrów kwadratowych zainauguruje działalność w lipcu.
Klienci perfumerii Douglas mogą skorzystać z oferty obejmującej blisko
czterdzieści tysięcy produktów, w tym ponad trzysta marek luksusowych i
popularnych. Spośród nich, siedemdziesiąt dostępnych jest wyłącznie w
Douglas, w tym m.in. Giorgio Armani Cosmetics, La Mer, Tom Ford, Sensai
czy Collistar. Asortyment wzbogacają również liczne marki własne, m.in.
Douglas Make-up, Douglas Home SPA czy Douglas Men.
Douglas ma w
swojej ofercie także różnorodne usługi – zabiegi kosmetyczne na twarz i
ciało, manicure, makijaż na każdą okazję, indywidualne konsultacje
pielęgnacyjne i zapachowe czy cyfrowy dobór podkładu. Ponadto w
perfumeriach Douglas każdy klient ma możliwość skorzystania z
bezpłatnego, eleganckiego pakowania zakupów na prezent. Sieć organizuje
też cykliczne wydarzenia edukacyjne: metamorfozy Douglas Beauty Street,
Akademię Makijażu Douglas oraz Instytut Pielęgnacji Douglas.
Tagi: