Październikowy skok footfall w Galerii Jurajskiej

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-11-16 | 15:27

Galeria Jurajska zanotowała kolejną rekordową frekwencję w 2016 roku. W październiku to największe centrum handlowe w Częstochowie odwiedziło aż o 9 proc. więcej klientów, niż w tym samym okresie w 2016 roku. Jak dotąd to jeden z najlepszych wyników w tym roku. Mocną tendencję zwyżkową galeria notuje już od stycznia.

Galeria Jurajska jest obecnie na mocnym plusie, zarówno w porównaniu do roku 2015, jak również do poprzednich lat. Widzimy konsekwentny wzrost zainteresowania naszym centrum handlowym, zarówno wśród dotychczasowych klientów, jak również wśród osób, które odwiedzają nas po raz pierwszy. Takie zainteresowanie przekłada się zarówno na coraz mocniejszą pozycję galerii w regionie, jak również na obroty. Te ostatnie natomiast od kilku miesięcy rosną dwucyfrowo

- mówi Roman Bugajczyk, dyrektor Galerii Jurajskiej.
 
Zdaniem przedstawicieli galerii na dobrą passę centrum handlowego ma wpływ kilka czynników. Po pierwsze procentują inwestycje poczynione w ostatnich miesiącach. Tylko od początku 2016 roku Galeria Jurajska zmodernizowała food court, toalety, wymieniła oświetlenie na parkingach oraz wydzieliła nowe miejsca parkingowe. Wprowadzono także usługi consierge w Infopunkcie oraz zainwestowano w aromamarketing. Jurajska odświeżyła także swoją elewację i uruchomiła nową atrakcję - strefę dydaktyczno-wypoczynkową z największym w Częstochowie akwarium morskim.
 
Po drugie w centrum wciąż przybywają nowi najemcy, przede wszystkim z branży modowej. Tylko od stycznia swoje sklepy otworzyły tu m.in. Taranko, Ptak Moda i Italian Fashion. W centrum przybyło także najemców z innych branż m.in. dziecięcej i usług. Na grudzień planuje się natomiast otwarcie studia fitness. Tym samym oferta Jurajskiej staje się coraz bardziej atrakcyjna, także dla klienta, który jeszcze do niedawna wolał robić zakupy w Katowicach lub Łodzi.
 
Po trzecie centrum handlowe konsekwentnie realizuje swoje działania marketingowe, które umacniają pozycję i wspierają zmiany jakie zachodzą w galerii. Obejmują one m.in. spójną kampanię reklamową, działania PR, social media oraz regularnie odbywające się w obiekcie eventy, loterie i konkursy.
 
Tylko od początku 2016 roku centrum handlowe zorganizowało blisko 20 akcji, w tym m.in. 7. urodziny z udziałem Margaret, Piknik Naukowy, kulinarną przygodę z Mateuszem Gesslerem, a także Giełdę Zajęć Pozalekcyjnych, za którą w tym roku centrum zgarnęło wyróżnienie Polskiej Rady Centrów Handlowych. Jurajska zainwestowała także w nową responsywną stronę internetową, która ułatwia komunikację z klientami oraz daje najemcom platformę do promocji.

Nasi klienci doceniają wielowymiarowe zmiany, jakie zaszły w Galerii Jurajskiej. Widzą, jak bardzo poprawił się u nas komfort robienia zakupów oraz jak bardzo w ostatnich latach nasza oferta zmieniła się na lepsze.   To wpłynęło zarówno na napływ nowych klientów, ale także lojalność dotychczasowyh

- podkreśla Bugajczyk.

Tagi:
Oceń artykuł:

Źródło: Galeria Jurajska

Październikowy skok footfall w Galerii Jurajskiej

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.