W sierpniu 2015 roku marka Patrizia Aryton uruchomiła dla swoich klientek nową, elektroniczną usługę "szycie na miarę". Wcześniej ta wyjątkowa usługa dostępna była tylko w salonach stacjonarnych marki, ale ze względu na jej dużą popularność dyrektor kreatywna marki Patrycja Cierocka-Szumichora podjęła decyzję o jej uaktywnieniu również na stronie internetowej.
Kreator "szycia na miarę" został stworzony w taki sposób, aby przeprowadzić klientkę od etapu wyboru fasonu, poprzez wybór tkaniny, koloru, detali w postaci guzików i podszewki, aż po podanie wymiarów i złożenie zamówienia. Kreator umożliwia dokładne obejrzenie tkaniny na specjalnie wykonanych zdjęciach oraz w poglądowych produktach na modelce. Część fasonów wybranych do kreatora szycia na miarę będzie możliwa do obejrzenia również na krótkich filmach, gdzie prezentowane będą przez modelkę. Już planowany jest dalszy rozwój tego projektu, marka nie chce zdradzić więcej na ten temat.
W celu ułatwienia procesu wymiarowania zespół Patrizia Aryton przygotował specjalny film instruktażowy, gdzie można będzie skorzystać z podpowiedzi konstruktorki odzieży, jak prawidłowo pobrać wymiar.
Patrizia Aryton jest pierwszą ekskluzywną marką odzieżową dla kobiet w Polsce, która w dbałości o wygodę swoich Klientek uruchomiła taki program.
Tagi: