W Arkadach Wrocławskich w 3 kwartale tego roku pojawiły się dwie nowe, gastronomiczne marki. Pasibus serwujący autorskie burgery otworzył swój pierwszy w historii stacjonarny lokal w centrum handlowym. Zaś Pizza Hut Express z powodzeniem zaadaptowała w przyjazny i kameralny sposób powierzchnię na food courtcie. Po pierwszych miesiącach działalności w CH Arkady Wrocławskie wyniki obu marek są bardzo obiecujące, z mocną tendencją wzrostową.
Nowi gastronomiczni najemcy, którzy rozpoczęli działalność w Arkadach Wrocławskich w 3 kwartale 2016 roku, mogą pochwalić się wysokimi obrotami i sympatią klientów. Sukces Pasibusa to z pewnością przemyślana strategia rozwoju marki, a także trafiające w gusta menu.
Sukces możemy jedynie oceniać w kontekście zadowolenia naszych klientów. Cieszymy się bardzo, że tak pozytywnie został odebrany nasz pierwszy galeriowy koncept. Dla nas była to ciężka decyzja, a efekt końcowy daje nam motywację do kolejnych działań i udoskonalania naszej pracy. Rozwijając się nie zapomnieliśmy o naszej misji, jaką jest dostarczanie klientom świeżych, własnoręcznie przygotowywanych od podstaw burgerów opartych na autorskich recepturach. Nasz produkt jest przygotowywany na życzenie klientów, nie czeka w podgrzewaczu - jakość i świeżość produktów stawiana jest na pierwszym miejscu
– komentuje Piotr Staszczyński z Pasibus.
Z kolei Pizza Hut Express postawiła na szybkość w obsłudze klienta i indywidualne podejście, co w znacznym stopniu przyczyniło się do wysokich obrotów oraz zadowoleniu klientów.
Pizza Hut Express to innowacyjny koncept, który dynamicznie rozwija się na polskim rynku. Stawiamy na dobrze skomunikowane lokalizacje w centrach miast, sprzyjające budowaniu świadomości naszej marki. Cieszymy się, że wpisaliśmy się w gusta mieszkańców Wrocławia. Nasi goście doceniają nie tylko błyskawiczną obsługę, ale też doskonałą jakość i smak naszych dań
– mówi Andrzej Pajda z Pizza Hut Express.
W Centrum Handlowym Arkady Wrocławskie, staramy się na bieżąco dostosowywać ofertę do potrzeb klientów. W konsekwencji takiego podejścia, wzbogaciliśmy mix najemców gastronomicznych o dwie nowe, bardzo prężne marki, które doskonale trafiły w gusta klientów Arkad. Nasz food court jest obecnie bardzo oblegany przez gości, wciąż jednak dokładamy wszelkich starań, aby w przyszłości było jeszcze lepiej. W przyszłym roku planujemy rozbudowę strefy stolikowej, aby mogła w komfortowy sposób ugościć jeszcze większą liczbę klientów
– mówi, Krzysztof Szargawiński, dyrektor zarządzający, Arkady Wrocławskie SA.
Oba lokale mieszczą się na poziomie 1, w strefie restauracyjnej i zajmują odpowiednio 30 i 45 m kw. powierzchni.