Zainicjowaniu obecności Pasażu w platformie towarzyszyło zorganizowanie konkursu fotograficznego. Zabawa nawiązywała do odbywającej się w tym samym czasie w centrum wystawy zdjęć Grand Press Photo 2013. Pozwoliło to szybko wzbudzić zainteresowanie profilem, który obecnie obserwuje ponad 600 osób, a liczba ta stale rośnie. Użytkownicy, którzy obserwują Pasaż na Instagramie, mogą zapoznać się z aktualną ofertą sklepów – zobaczyć najnowsze kolekcje, stylizacje witryn sklepowych i propozycje spędzenia wolnego czasu. Instagram to nie pierwszy serwis społecznościowy, na którym Pasaż ma swoje konto. Centrum znaleźć można również na: Foursquare, Yelp, TripAdvisor oraz na Facebooku, gdzie oficjalny fan page Pasażu Grunwaldzkiego lubi ponad 46,5 tys. fanów.
Rosnąca liczba użytkowników Instagramu dowodzi, że prosta, oparta na dodawaniu i komentowaniu zdjęć formuła nie traci na popularności. Przeciwnie – w Polsce z platformy korzysta już ponad 1,5 mln użytkowników, głównie osób młodych i mieszkańców dużych miast.
Marki, które decydują się na założenie konta w tej aplikacji, wykorzystują ją najczęściej do prezentowania określonego stylu życia związanego z marką oraz budowania pozytywnych skojarzeń z nią.
Tagi: