Wrocławski Pasaż Grunwaldzki zmienia wizerunek. 1 czerwca zniknie logotyp przedstawiający grunwaldzkiego rycerza. Zastąpi go bardziej abstrakcyjny, wibrujący kolorami diagram. To efekt nowej strategii marketingowej Pasażu.
Nowy logotyp ma być nowocześniejszy, bardziej czytelny i widoczny nawet z większej odległości. Kubistyczny splot płaszczyzn i barw wpisanych w okrąg, to wyraz odejścia od historyzmu na rzecz współczesnej, barwnej, dynamicznej kompozycji. -
Ten znak jest nie tylko nowoczesny, dynamiczny, ale i przez to bardziej wrocławski duchem – mówi Agnieszka Lis, dyrektor ds. rozwoju CHR Pasaż Grunwaldzki. Nowa strategia marketingowa Pasażu, której jednym z elementów jest zmiana logotypu, zakłada m.in. właśnie położenie nacisku na wrocławski charakter centrum handlowego. Projekt logotypu opracowała dla Pasażu Grunwaldzkiego poznańska agencja brandingowa Diagram.
Wśród najważniejszych założeń nowej strategii marketingowej, kluczowe stało się także określenie Klientów jako największej wartości centrum. To oni także mają stać się głównymi bohaterami zbliżającej się kampanii reklamowej. 27 maja ogłoszono otwarty casting - jego zwycięzcy trafią na billboardy. Strategię marketingową dla Pasażu Grunwaldzkiego opracowała i wdraża agencja Effectica. Za koordynację działań komunikacyjnych odpowiedzialna została agencja Royal Brand PR.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Pasażu Grunwaldzkim
Zobacz wszystkie sklepy w Pasażu Grunwaldzkim
Tagi: