Paris Hilton w Silesii City Center doceniona w Barcelonie

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-04-03 | 14:02
Międzynarodowa Rada centrów Handlowych nominowała Silesia City Center do prestiżowej nagrody Solal Marketing Awards 2012. Silesia została wyróżniona w kategorii "Wielkie otwarcia, rozbudowy i renowacje” za otwarcie w październiku 2011 nowej części centrum z udziałem amerykańskiej gwiazdy Paris Hilton.
Wydarzenie, szeroko komentowane w mediach, przyciągnęło ponad 300 tys. osób, zostało także uznane przez media, za jedno z najważniejszych wydarzeń showbiznesowych w 2011 roku. Solal Marketing Awards 2012 to najbardziej prestiżowe nagrody w branży centrów handlowych, przyznawane, co roku przez międzynarodowe jury. Zwycięzców poznamy w czerwcu podczas gali w Budapeszcie.
Media szumiały z powodu Paris
300 tys. osób, ponad 1 tys. publikacji prasowych internetowych, radiowych i TV, wrzawa na social mediach o wartości ponad 2,5 miliona Euro oraz medialna gorączka, której punktem kulminacyjnym była konferencja prasowa z udziałem Paris Hilton i ponad 280 dziennikarzami z Polski, Niemiec, Austrii, USA i Wielkiej Brytanii – to tylko niektóre ze statystyk wielkiego otwarcia nowej części Silesia City Center, które przekonały jurorów Solal Marketing Awards 2012 do nominowania katowickiej galerii. W sumie w tej samej kategorii znalazło się 7 centrów handlowych, w tym pod dwa z Włoch i RPA, jedno z Turcji i Holandii.
Silesię wyróżniono między innymi za rozmach oraz koncepcję całego wydarzenia. – Otwarcie z udziałem Paris Hilton to było aż 2-dniowe wydarzenie, składające się z konferencji, imprezy VIP z udziałem gwiazdy oraz spotkania z fanami następnego dnia. W mediach natomiast to wydarzenie żyło przez 2 miesiące, sprawiając, że oczy wszystkich redakcji skierowane były na Silesia City Center. Dzięki temu udało nam się stworzyć jedno z najbardziej medialnych wydarzeń w 2011 roku i jedno z najbardziej spektakularnych w branży centrów handlowych w Polsce – mówi Marta Drzewiecka, dyrektor ds. marketingu Silesia City Center.
Wzrosła liczba klientów
Ale nie tylko za efekt medialny wyróżniono Silesię, także za to, jak budowała historię całego wydarzenia. – Otwarcie wspierała kampania na outdoorze, mediach miejskich, a także działania ambientowe. Byliśmy także aktywni w social mediach. Sam fakt, że podczas pobytu Paris w Katowicach, w ciągu dwóch dni pojawiło się ponad 1 tys. wpisów w mediach społecznościowych świadczy także o tym, jak daleko dotarliśmy z wydarzeniem, przekształcając regionalny event, w wydarzenie globalne. To przełożyło się na liczbę klientów, która w okresie otwarcia sięgnęła 300 tys. Od tego czasu także centrum notuje nieustanny wzrost klientów na poziomie 26% – mówi Drzewiecka.
Jak podaje Silesia City Center wydarzenie to zapewniło centrum największą w historii galerii liczbę publikacji, a także jej wartość sięgającą 2,5 miliona Euro. W samym tylko październiku zanotowano wzrost wartości publikacji w stosunku do wartości w październiku 2010 o ponad 500%. – W naszej kategorii nie ma wydarzenia o porównywalnej skali, zaangażowanych środkach czy efektach, rywalizujemy z tradycyjnymi imprezami grand openingowymi – mówi Drzewiecka.
Za organizację eventu z udziałem Paris Hilton odpowiadała agencja Qlture Events. Działania PR prowadzone były przez agencję Guarana Communciations. Działaniami marketingowym, a także zakupem mediów zajął się dział marketingu Silesia City Center.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Silesia City Center
Zobacz sklepy w Silesia City Center
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Paris Hilton w Silesii City Center doceniona w Barcelonie

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.