W 2013 roku do sieci sprzedaży Pako Lorente dołączyło 9 salonów. Z początkiem marca w warszawskim Blue City polska marka odzieży męskiej otworzyła swój kolejny salon, a od 20 marca jej oferta jest dostępna także w nowo otwartym centrum handlowym w Lublinie.
Jak przyznali zgodnie Rafał Chrapkiewicz i Artur Magiera, Pako Lorente powstało z marzeń i pasji. -
Zawsze marzyliśmy, aby chodzić we własnych ubraniach, z własną metką. I tak w 2006 roku powstały zjawiskowe, męskie koszule, z których jesteśmy dumni. Dziś prezentujemy pełną ofertę męską, a naszym marzeniem jest stworzyć społeczność Pako Lorente - powiedzieli właściciele marki.
Gospodarzem wieczoru podczas otwarcia salonu w Blue City 7 marca był aktor Marek Kaliszuk, ambasador marki, a wśród gości wieczoru pojawili się aktorzy na co dzień grający w Reprezentacji Artystów Polskich oraz Radosław Majdan związany wizerunkowo z marką Pako Lorente. O muzyczną oprawę zadbał DJ Adamus. Otwarcie salonu było także pretekstem do prezentacji najnowszej, klasycznej kolekcji inspirowanej tangiem.
Od 20 marca salon Pako Lorente działa także w Atrium Felicity w Lublinie.
Tagi: