Outlet Park Szczecin wynajęty w 80%

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-12-20 | 09:01
Nike, Big Star, Mc Arthur, Lancerto, 4F, Puere - to kolejne marki, które pojawią się w Outlet Park Szczecin, pierwszym w regionie zachodniopomorskim centrum wyprzedażowym realizowanym przez Echo Investment.
- Komercjalizacja obiektu zmierza ku końcowi, wynajęte jest już 80% powierzchni, trwają rozmowy dotyczące ostatnich wolnych lokali. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze sprawnego procesu wynajmu, którego efektem jest bardzo ciekawy mix najbardziej rozpoznawalnych marek. Najemcy dostrzegli potrzebę otwarcia sklepu typu outlet w tej części Polski, gdzie do tej pory rynek powierzchni komercyjnej nie stwarzał takiej możliwości - mówi Tomasz Domoń, Senior Leasing Manager w Echo Investment, odpowiedzialny za komercjalizację Outlet Park Szczecin.
Sklep marki Nike będzie dysponować powierzchnią blisko 750 mkw., 260 mkw. będzie miał sklep firmy Big Star. Sklep obuwniczy Mc Arthur zajmie 130 mkw. Salon marki Lancerto specjalizującej się w modzie męskiej dysponować będzie powierzchnią 110 mkw. Sklep firmy 4F produkującej odzież i akcesoria sportowe będzie miał 200 mkw., a 100 mkw. to powierzchnia sklepu firmy Puere znanej z komfortowych męskich garniturów.
Realizacja Outlet Park Szczecin odbywa się zgodnie z harmonogramem. Prace budowlane rozpoczęły się w czerwcu br., a planowane zakończenie przypadnie na połowę przyszłego roku. Wykonawcą jest firma Polimex-Mostostal SA.
Outlet Park Szczecin powstaje w dzielnicy Prawobrzeże, w miejscu funkcjonującego centrum handlowego przy ul. Struga, którego właścicielem jest Echo Investment.
Realizacja odbywa się w dwóch etapach. Pierwsza, trwająca już faza, zakłada powstanie galerii handlowej, w której znajdzie się 70 lokali handlowych, 7-salowe kino Helios, supermarket „Piotr i Paweł” i sklep elektroniczny. Jej zakończenie zaplanowano na pierwszą połowę 2012 roku. Najwcześniej rok po zakończeniu pierwszego etapu, rozpoczną się prace związane z drugą fazą, w której powstanie około 60 sklepów. Powierzchnia handlowa Outlet Park Szczecin to 24 000 mkw., powierzchnia całkowita to 30 200 mkw. Klienci będą mieli do dyspozycji 1 400 miejsc parkingowych.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Echo Investment Property Management
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Outlet Park Szczecin wynajęty w 80%

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.