Dotychczas ofertę Gemini Park Bielsko-Biała tworzyło 80 sklepów oraz punktów gastronomicznych i usługowych usytuowanych na ponad 27 tys. mkw. Popularność centrum wśród mieszkańców regionu, ogromny potencjał związany z lokalizacją oraz konieczność reakcji na potrzeby zarówno klientów centrum, jak i najemców, wpłynęły na podjęcie decyzji o rozbudowie obiektu, która rozpoczęła się w sierpniu 2012 r. Po rozbudowie Gemini Park Bielsko-Biała będzie posiadało jedną z największych powierzchni w regionie – ponad 40 tys. mkw. GLA, a grono najemców powiększy się o dodatkowych 40 lokali. Nowa powierzchnia będzie stanowiła całość z dotychczasowym budynkiem i zostanie wykorzystana na dopełnienie oferty modowej oraz usługowej, wzmocniona zostanie także strefa restauracyjna i rozrywkowa. Pierwszych klientów rozbudowane Gemini Park Bielsko-Biała powita 9 kwietnia.
– Przeprowadziliśmy szereg rozmów z najemcami, które potwierdziły rosnące zapotrzebowanie na nowoczesną powierzchnię handlową w obiekcie o dużym potencjale, jakim bez wątpienia jest Gemini Park Bielsko-Biała. Zwiększenie wartości inwestycji poprzez rozbudowę wpłynęło na duże zainteresowanie centrum. Rozpoczęliśmy współpracę ze znanymi brandami, które dodatkowo wzmocnią silną pozycję obiektu, a ponad 85% dotychczasowych najemców przedłużyło już umowy najmu – mówi Anna Malcharek, dyrektor zarządzający Gemini Holding.
Założeniem strategii rozwoju rozbudowanego Gemini Park jest stworzenie kompleksowej, bogatej oferty handlowo-rozrywkowej skierowanej dla całych rodzin. W listopadzie ubiegłego roku została otwarta część rozbudowywanego centrum. Pierwszych klientów powitały wówczas salony firm RTV Euro AGD, Manso E-Papierosy, jak też kawiarnie: Grycan, The Coffee Factory, Dolce Vita oraz restauracja Sushi Samuraj. Swoje powiększone lokale otworzyły także firmy Martes Sport i Rossmann. Dla większej wygody zmotoryzowanych klientów otwarty został również powiększony parking z systemem zajętości miejsc, na którym pomieści się ponad 1000 samochodów.
Od 9 kwietnia klienci Gemini Park Bielsko-Biała będą mogli korzystać już z pełnej oferty rozbudowanego centrum, którą tworzy m.in. hipermarket Real, Cinema City, znane zagraniczne marki odzieżowe, takie jak: H&M, Bershka, Stradivarius, C&A, New Yorker, Kazar, Douglas, Venezia, Bata oraz wiodący polscy detaliści, m.in. Reserved, Sinsay, Cropp, House, Mohito, Solar, Smyk, Taboo, CCC, New Men Style, SWISS, Wojas czy Ryłko. Swoje sklepy otworzą też regionalni operatorzy, których lokale urozmaicą tenant-mix i wyróżnią obiekt na tle konkurencji.
– Przed rozbudową przeprowadziliśmy badania, które pokazały, że większość naszych klientów odwiedza nas całymi rodzinami. Dlatego też zdecydowaliśmy się na sprofilowanie oferty centrum, by odpowiadała ona na wszystkie potrzeby rodziców z dziećmi. Obecnie Gemini Park Bielsko-Biała to obiekt stworzony z myślą o potrzebach całej rodziny. Znajdziemy w nim m.in. kino, plac zabaw dla dzieci, cukiernie, lodziarnie oraz sklepy z zabawkami, ubraniami i meblami dla dzieci – mówi Krzysztof Brączek, dyrektor Gemini Park Bielsko-Biała.
Oprócz sprofilowanej oferty handlowej, w rozbudowanym obiekcie klienci znajdą unowocześnione pokoje przyjazne rodzicom z małymi dziećmi, specjalne toalety dla najmłodszych oraz miejsca rozrywki dla dzieci, m.in. kolorowe bujaki, karuzele, automaty do gry, symulatory jazdy samochodem i motocyklem. Uzupełnieniem oferty obiektu będą eventy przygotowane z myślą o małych dzieciach i całych rodzinach, m.in. o charakterze rekreacyjnym, sportowym i kulturalnym.
Tagi: