W czwartek, 22 listopada o godzinie 9.00 nastąpiło oficjalne otwarcie sklepu o powierzchni 750 m2. Jest to pierwszy sklep sieci w Cieszynie. Z tej okazji przygotowano wiele atrakcji, jak kącik animacyjny dla najmłodszych, degustacje flagowych produktów ALDI czy liczne promocje sięgające nawet 70%. Świętowanie trwać będzie 3 dni, w każdym dniu przewidziano inne atrakcje.
Cieszymy się z premiery marki ALDI w Cieszynie, w długo wyczekiwanym przez mieszkańców centrum handlowym. Doskonała lokalizacja i liczne udogodnienia dla klientów sprawiają, że łatwo i wygodnie zrobią zakupy, korzystając również z innych usług galerii
– komentuje Eliza Polak, Kierownik Sprzedaży.
Dokładnie 22 listopada klienci nowo otwartego sklepu wezmą udział w degustacjach kawy, napojów, słodyczy i pieczywa z dodatkami. Skorzystają też z promocji cenowych wynoszących nawet 70%, a także otrzymają upominki firmowe. Dla dzieci uruchomiona zostanie specjalna strefa z animacjami: malowaniem buziek oraz balonowym zoo, która będzie czynna w godzinach 11-19.
W piątek na klientów czekają degustacje asortymentu świeżego, w tym pieczywa, owoców i warzyw. W tym dniu sieć przewidziała dedykowaną promocję -20 % na pieczywo wypiekane na miejscu.
Sobota, 24 listopada będzie dniem dla rodzin z atrakcjami takimi jak malowanie buziek i balonowe zoo, stanowisko kreatywne, a także degustacja słodyczy, soków i napoi. Ponad 50 artykułów dla dzieci będzie można w tym dniu nabyć 20 % taniej.
Wnętrze sklepu zostało zaprojektowane w oparciu o nowy koncept wizualny, gwarantujący intuicyjne zakupy w przyjaznym otoczeniu. Jego motywem przewodnim jest świeżość, zarówno pod kątem zaaranżowania przestrzeni, jak i asortymentu i jego ekspozycji. Sieć zadbała o oznaczenia, umożliwiające szybsze odnajdywanie potrzebnych artykułów, nowoczesny design i przestronność nowego sklepu. W trakcie zakupów na klientów czekają liczne udogodnienia, jak np. krajalnica do chleba czy małe wózki dla dzieci.
W pierwszym dniu otwarcia (22.11) sklep będzie czynny w godzinach pracy galerii, od 900 do 2000.
Na potrzeby nowego sklepu, sieć zatrudniła około piętnastu pracowników.