Otwarcie pierwszego na świecie sklepu F&F w Pradze

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2010-11-08 | 13:56
Pod koniec września w centrum Pragi został otwarty pierwszy sklep marki odzieżowej F&F, należącej do Tesco – trzeciej pod względem wielkości sieci handlowej na świecie. F&F oferuje odzież zarówno damską, jak i męską oraz w przyszłości planuje poszerzyć asortyment o kolekcję dziecięcą. Firma Cushman & Wakefield pośredniczyła w wynajęciu powierzchni w centrum handlowym Palladium.
Marka F&F powstała w celu stworzeniu nowego kanału sprzedaży odzieży, poza systemem oferowanym w marketach Tesco.
Jason Tarry, Dyrektor Działu Odzieżowego na kraje Europy Środkowej, wyjaśnia: Zrobiliśmy kolejny krok w budowaniu marki F&F. Cieszymy się, że stworzyliśmy nowy kanał dystrybucji, który umożliwi oferowanie naszych ubrań większej liczbie klientów.
- Na otwarcie pierwszego sklepu F&F poszukiwaliśmy atrakcyjnej lokalizacji. Znaleźliśmy ją wspólnie i spełniliśmy oczekiwania najemcy. Centrum handlowe Palladium mieści się tuż przy najpopularniejszej praskiej ulicy handlowej Na Příkopě i jest odwiedzane zarówno przez wielu czeskich klientów, jak i turystów. Sukces pierwszego sklepu pozwoli na ekspansję marki w innych regionach kraju i poza Czechami – powiedział Jonathan Hallett, Partner Zarządzający Cushman & Wakefield w Czechach i Słowacji.
F&F wprowadziła kilka asortymentów odzieży. Na przykład linia F&F Black oferuje ubrania na formalne okazje, a F&F True – odzież w dużych rozmiarach. Sklep o łącznej powierzchni ponad 500 mkw. znajduje się na pierwszym piętrze centrum handlowego Palladium.
Centrum handlowe Palladium zostało otwarte w październiku 2007 r. w wyniku rewitalizacji obiektu o zróżnicowanym profilu w głównej praskiej dzielnicy handlowej. Wyróżnia się bogatą ofertą handlową oraz ciekawym projektem architektonicznym.
Wyniki sklepu z pierwszego tygodnia działalności:
  • Wartość sprzedaży: 39 100 funtów szterlingów (ponad 1,1 mln koron czeskich) – cel przekroczony o 11%;
  • 1968 transakcji w pierwszych 4 dniach od otwarcia;
  • 1 na 5 klientów wchodzących do sklepu dokonywał zakupu;
  • Średnia wydana kwota to 20 funtów (ponad 560 koron), tj. 70% więcej niż wyniosła średnia kwota przeznaczona na odzież w Czechach w tym tygodniu.

Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2010-10-15 do 2010-10-24

Zobacz także

Otwarcie pierwszego na świecie sklepu F&F w Pradze

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.