17 listopada przy ul. Trakt Lubelski 367 otwarty został nowy sklep sieci Lidl w Warszawie. Z okazji otwarcia przygotowanych zostało wiele ciekawych atrakcji oraz produktów w promocyjnych cenach.
W nowym sklepie klienci będą mogli znaleźć produkty marek własnych Lidl m.in.: w ramach „Chrupiące z Pieca” – chleby niezawierające konserwantów oraz pyszne bułki, wędliny „Pikok”, mięso „Świeża porcja” lub „Rzeźnik” czy świeże owoce i warzywa dostępne w ramach „Ryneczku Lidla”, w tym produkty z linii BIO. Firma Lidl od lat nieustannie współpracuje z polskimi producentami, proponując konsumentom produkty pochodzące zarówno od branżowych liderów, jak i mniejszych, lokalnych dostawców. W asortymencie sklepu znajduje się już ponad 50 produktów marek własnych oznaczonych godłem „Teraz Polska”.
W okresie od czwartku 17 listopada do niedzieli 27 listopada wiele artykułów objętych zostało specjalnymi promocjami cenowymi. W sklepie Lidl w Warszawie znaleźć będzie można również ofertę tygodni tematycznych z produktami charakterystycznymi dla różnych kuchni świata oraz bogatą ofertę artykułów przemysłowych, które w Lidlu pojawiają się średnio trzy razy w tygodniu. W nowej placówce, klienci będą mogli nabyć m.in. szeroki asortyment tekstyliów oraz artykułów gospodarstwa domowego w bardzo atrakcyjnych cenach.
Nowy sklep sieci Lidl w Warszawie ma powierzchnię sali sprzedaży ok. 1250 m kw. Do obsługi sklepu zatrudnionych zostało około 30 osób. Placówka będzie czynna od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:30 do 22:00, a w niedzielę od 9:00 do 19:00. Ponadto dla wygody naszych zmotoryzowanych klientów przygotowaliśmy ok. 100 miejsc parkingowych.
Cieszymy się, że nasze sklepy stały się miejscem codziennych zakupów dla milionów Polaków. Strategią naszej firmy jest zapewnienie klientom szerokiej oferty produktów wysokiej jakości w bardzo atrakcyjnych, niskich cenach. Zapraszamy wszystkich klientów do nowej placówki w Warszawie
– podsumowuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.