Grudzień jak zwykle był najintensywniejszym pod względem otwarć
miesiącem w roku. Trzy nowe placówki Netto ruszyły w czwartek, 11
grudnia – były to sklepy w podwarszawskich Michałowicach, Zduńskiej Woli
oraz w Łodzi. 18 grudnia nowe Netto ruszyło w śląskich Łaziskach
Górnych.
Wszystkie nowe placówki Netto są standardowymi sklepami
tej sieci – hale sprzedaży mają od 700 do 750 m kw. Netto w Płońsku
usytuowane jest w retailparku zlokalizowanym przy ul. Warszawskiej/Rzemieślniczej, natomiast Netto w Michałowicach
mieści się w szeregu pawilonów handlowych, przeznaczonych pod wynajem.
Wszystkie placówki zatrudniły po 12 osób do obsługi klientów. Przy
sklepach powstały duże parkingi, a pod jednym dachem z halą sprzedaży
Netto znalazły się stoiska poddzierżawców – są to znane firmy Madej
Wróbel (Płońsk, Łódź, Zduńska Wola, Łaziska Górne), Wierzejki
(Michałowice), Oskroba (Zduńska Wola, Łódź, Płońsk), Emilia Kristof
(Łaziska Górne) oraz saloniki Świata Prasy.
Podczas otwarć
tradycyjnie rozdawano pieczywo (po 500 sztuk w każdym sklepie),
obdarowywano upominkami tych klientów, którzy w dniu otwarcia nowego
sklepu założyli żółtą część garderoby, można też było spróbować
szczęścia w konkursie „Jak tanie są te zakupy?” i wygrać zawartość wózka
zakupowego, wypełnionego po brzegi produktami.
Z myślą o nowych klientach została przygotowana specjalna oferta otwarciowa, dostępna wyłącznie w nowych sklepach.
W
tym roku Netto otworzyło 20 kolejnych sklepów w Polsce, ale po latach
nieobecności sieć powróciła na brytyjski rynek, gdzie obecnie działa 5
nowych placówek żółto-czarnych. Duński koncern Dansk Supermarked w
przyszłym roku planuje podobną liczbę otwarć w Polsce – pierwszy z 20
sklepów ruszy w styczniu w Częstochowie.
Tagi: