Ona jedna ich trzech - rusza nowa kampania Top Secret, Troll i Drywash

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-09-01 | 11:26
Zmysłowa, seksowna  kobieta, pokazana w trzech różnych sytuacjach życiowych, z trzema różnymi mężczyznami – to główny motyw jesienno-zimowej kampanii marek modowych Grupy Redan S.A. - Top Secret, Troll, Drywash. Kampania rusza z początkiem września, jest skierowana jest do młodych ludzi w wieku 24-35, otwartych, aktywnych i nowoczesnych stawiających na atrakcyjny wygląd w pracy i czasie wolnym, skłonnych do czerpania przyjemności z życia.
Intensywne działania marketingowe mają na celu aktywne wsparcie sprzedaży kolekcji jesień/zima 2011 w sklepach stacjonarnych i internecie. Głównym założeniem jest zwrócenie uwagi na komplementarność marek, stworzonych dla tej samej osoby, lecz na różne okazje. Rozpoznawalność brandów budowana jest w oparciu o kontrowersyjną, zmysłową komunikację i zdjęcia z Dorotą Czają - aktorką, tancerką i modelką. W kampanii Top Secret, Troll, Drywash Dorota Czaja wciela się w rolę zmysłowej, seksownej kobiety, pokazanej w trzech różnych sytuacjach życiowych, z trzema różnymi mężczyznami. Zdjęcia w połowie sierpnia znalazły się na witrynach przygotowanych w przyciągającej uwagę klientów formie 3D.
Kampania marki Top Secret obejmuje też 17 Centrów Handlowych, w których znajdują punkty sprzedaży marek i salony multibrandowe Top Secret & Friends. Wielkoformatowe siatki oraz bannery z wizerunkiem zmysłowej Doroty Czai w objęciach przystojnego mężczyzny mają wzbudzić zainteresowanie klientów i przyczynić się do zwiększenia sprzedaży. Kampania prowadzona jest w centrach o dużym potencjale. W większości są to duże miasta: Warszawa, Łódź, Poznań, Częstochowa jak również mniejsze miejscowości tj: Płock, Bytom, Białystok, Bielsko-Biała.
Klientów centrów handlowych w jeden z październikowych weekendów zaskoczą również niestandardowe działania na witrynach, kiedy żywi modele i modelki zachęcać będą do wejście do sklepów.
Kampania prasowa objęła m.in. tytuły: Party, Avanti, Viva Moda, Glamour, Gala i Claudia. Kampania rozpoczęła się we wrześniu, intensyfikacja działań nastąpi w październiku.
Dodatkowo do październikowych wydań magazynów, Hot moda & shopping i Avanti dołączone zostaną katalogi promujące nowe kolekcje Top Secret, Troll i Drywash, z dwoma kuponami rabatowymi o łącznej wartości 70 zł. Dodatkowo każdy z klientów realizujący bon będzie mógł przystąpić do programu lojalnościowego Collection Club.
Ważnym elementem kampanii będzie komunikacja z Klientami poprzez profile 3 marek na Facbooku oraz fun page Doroty Czaji. Każdy z klientów będzie mógł porozmawiać z Dorotą, wyrazić swoją opinię na temat jej stylizacji podczas sesji czy dopytać o największą pasję taniec. Jest to kontynuacja przyjętej strategii budowania lojalności wobec marki poprzez ciągły dialog z klientem na fan page tych brandów. Liczne konkursy i zabawy w stylizacje będą stałym elementem działań podejmowanych w mediach społecznościowych. Dla marki Drywash w internecie przygotowywana jest kampania oparta o niekonwencjonalny pomysł animowanej gry tanecznej.
Kampanii towarzyszyć będą działania marketingowe w sieci sprzedaży sprzedaży (akcje promocyjne dla klientów) oraz działania PR.
Zobacz kolekcje Drywash
Zobacz wszystkie sklepy Top Secret
Zobacz kolekcje Top Secret
Zobacz wszystkie sklepy Troll
Zobacz kolekcje Troll
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Ona jedna ich trzech - rusza nowa kampania Top Secret, Troll i Drywash

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.