4F to wiodący producent i importer odzieży oraz sprzętu turystyczno-sportowego, działający na rynku od 1996 r. Wspiera zarówno profesjonalistów, jak i amatorów uprawiających różne dyscypliny sportu, w tym bieganie, jazdę na rowerze, fitness, jazdę na nartach oraz tenis. Misją marki jest motywowanie ludzi do przełamywania swoich barier i zachęcanie ich, aby dążyli do osiągania coraz lepszych wyników sportowych. Idea ta jest spójna z założeniami inwestora Galerii Północnej, który stara się tak dobierać najemców centrum, by oferta handlowa odpowiadała potrzebom mieszkańców dzielnicy i okolic.
-
Białołęka jest dzielnicą, która ze względu na swoje położenie oferuje wiele możliwości aktywnego spędzania wolnego czasu. Nadwiślańskie bulwary są w sezonie letnim pełne rowerzystów, biegaczy czy jeżdżących na rolkach. Obecnie w tej części stolicy nie ma jednak sklepu, w którym można zaopatrzyć się w profesjonalny sprzęt czy akcesoria sportowe. – podkreśla Szymon Mińczuk, head of retail leasing Poland z firmy GTC. -
Dlatego spółka OCTF, z którą pracujemy przy innych naszych centrach, była naturalnym wyborem. – dodaje Sz. Mińczuk.
Rozpoczynające się 5 sierpnia br. Igrzyska Olimpijskie w Brazylii to już czwarta impreza sportowa tej rangi, podczas której reprezentanci Polski wystąpią w strojach 4F oraz pierwsza, w której stroje polskiej marki założą również zawodnicy z Łotwy oraz Serbii. Poza olimpijczykami i paraolimpijczykami, marka 4F ubiera także reprezentantów Polskiego Związku Narciarskiego, Polskiego Związku Łyżwiarstwa Szybkiego, Polskiego Związku Biathlonu oraz Polskiego Związku Lekkiej Atletyki.
Tagi: