Kawior, homar, jaja przepiórcze - to nie menu restauracji, to oferta Deluxe. Lidl łamie barierę cenową i barierę dostępności otwierając klientom drogę do luksusu w przystępnych cenach. 24 marca ruszyła kolejna odsłona oferty Deluxe w Lidlu, a eksperci kulinarni sieci uczą, jak obchodzić się z produktami, na których przyrządzenie czasami brakuje pomysłu.
Marka własna Deluxe sieci Lidl to produkty o charakterze premium. Jak pokazują badania, rynek dóbr luksusowych w Polsce systematycznie rośnie, a konsumenci coraz większym zaufaniem darzą marki własne sieci handlowych. Wybieramy je coraz chętniej, nie tylko z powodu atrakcyjnej ceny, ale też z uwagi na jej dobrą relację do jakości.
Zdaniem Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji, od kilkunastu już lat z roku na rok w okresie przedświątecznym Polacy wydają więcej i częściej są skłonni jeść bardziej wystawnie. Lidl ze swoją marką Deluxe sięga do segmentu produktów premium. W ofercie znajdziemy takie przysmaki jak krewetki, homar czy kawior. Tu jednak pojawia się pytanie „Co dalej?”. Wielu z nas bowiem nie wie co z tym luksusem zrobić, kiedy przyjdzie nam zmierzyć się z nim w kuchni i przyrządzić danie. Z pomocą przychodzi Kuchnia Lidla, gdzie znajdziemy przepisy wraz z objaśnieniami, jak krok po kroku przyrządzić danie premium w sam raz na wyjątkowy czas świąt.
Lidl dba o klientów nie tylko od święta i dzięki kampanii „Pascal kontra Okrasa” zmienia nawyki żywieniowe Polaków oraz zachęca do samodzielnego gotowania. Sieć uczy, jak jeść smacznie i zdrowo, przyczyniając się tym samym do poprawy jakości życia swoich klientów.
-
Chcemy odczarować produkty premium i uczynić je bardziej dostępnymi. Udało nam się to w przypadku gęsiny – wprowadziliśmy ją do oferty, dostarczyliśmy też przepisy i akcja cieszyła się ogromnym zainteresowaniem. Oferta marki Deluxe to propozycja wyśmienitych produktów wysokiej jakości w bardzo atrakcyjnych cenach – mówi Patrycja Kamińska, PR manager Lidl Polska.
Wiosenna oferta Deluxe to gama produktów, z których przyrządzimy przystawkę, danie główne oraz deser z kawą. Wśród produktów znajdziemy homara, łososia czy greckie antipasti. Kawior z pstrąga to doskonały dodatek do kanapek. Także pasztet belgijski i pasztet z muszli św. Jakuba doskonale sprawdzą się na świeżym pieczywie, podobnie jak wieprzowa, dojrzewająca szynka włoska Crudo Cremona, szynka Jamón Serrano czy sery pleśniowe.
Na deser w wersji luksusowej Lidl proponuje tiramisu wraz z filiżanką kawy Colombia lub Nicaragua, które sprzedawane są w gustownych, drewnianych baryłkach. W słodkiej części oferty znajdziemy też pralinki, orzechy laskowe w czekoladzie mlecznej czy czekoladki z musem.
Od 24 marca, w ramach oferty Deluxe dostępne są także tortelloni, sacchettini, dressingi do sałatek, pasty do pieczywa, oleje z orzechów włoskich i wiele innych luksusowych propozycji na pyszne posiłki.
Tagi: