W sobotę, 1 marca, na klientów salonu River Island w warszawskiej galerii czekały liczne atrakcje związane z ponownym otwarciem sklepu w nowym koncepcie. Nowoczesne wnętrze, specjalne rabaty, prezenty i stylizacyjny konkurs to tylko niektóre z atrakcji jakie marka przygotowała dla klientów tego dnia.
Wyeksponowana kolekcja i akcesoria, przejrzysty układ i jasne kolory – nowa koncepcja wystroju sklepu River Island zachwyca minimalizmem i funkcjonalnością. Z okazji re-otwarcia sklepu w warszawskim centrum handlowym Arkadia na wszystkich klientów czekały wyjątkowe atrakcje i niespodzianki. Marka zadbała o to, aby każdy poczuł się w ten dzień jak gwiazda. Ścianka prasowa, profesjonalny fotograf i sety DJskie w wykonaniu Sylwii z kolektywu HungryHungryModels zapewniły klubową atmosferę. Świętowanie nie mogło obyć się bez balonów. Przy każdym balonie-niespodziance można było znaleźć zniżki na najnowszą kolekcję River Island do wykorzystania w dniu otwarcia. Dla wszystkich, którzy zrobili tego dnia zakupy, czekały modne zmywalne tatuaże do.Me, które idealnie oddają nowoczesnego ducha brytyjskiej marki.
Ponownemu otwarciu sklepu towarzyszył również konkurs stylizacyjny. Wystarczyło stworzyć total look na bazie najnowszej kolekcji marki i zapozować na ściance prasowej. Zdjęcia stylizacji zrobione przez profesjonalnego fotografa można znaleźć na fanpage’u marki na Facebooku. Autorzy trzech najciekawszych propozycji mieli szansę na wygranie voucherów na zakupy w River Island.
Tagi: