12 kwietnia ruszyła kampania „Odkryj w sobie kibica”, promująca niesamowite emocje towarzyszące oglądaniu naszych rodaków na murawie podczas walki o Puchar Europy. Pierwsza odsłona kampanii połączona jest z atrakcyjną ofertą zapewniającą niezapomniane przeżycia podczas piłkarskich spotkań.
12 czerwca w Nicei Polska rozegra swój inauguracyjny mecz podczas Mistrzostw Euro 2016. W pierwszym spotkaniu fazy grupowej podopieczni trenera Adama Nawałki zmierzą się z Irlandią Północną. W tym ważnym dla polskich kibiców momencie nie może zabraknąć także atrakcji przygotowanych przez sieć Media Markt.
Kampania telewizyjna składa się z trzech 30 sekundowych spotów wizerunkowych oraz ich wersji skróconej 15-sekundowej, które uzupełnione będą samodzielnymi spotami akcyjnymi bądź produktowymi. Przewidziana jest również emisja formatów łączonych wizerunkowo-akcyjnych.
Przedsięwzięcie „Odkryj w sobie kibica” potrwa od 15 kwietnia do końca Mistrzostw Europy w Piłki Nożnej. Obejmie emisję spotów w telewizji i radio, kreacje internetowe i outdoor.
Tagi: