OCHNIK – polska firma z ponad 25-letnią tradycją zaliczana do grona najbardziej rozpoznawalnych marek oferujących galanterię i odzież skórzaną, otworzyła po remoncie i relokacji swój powiększony o prawie 50 m kw. lokal w warszawskim centrum handlowym położonym przy ulicy Głębockiej.
OCHNIK to polska marka, istniejąca na rynku od 1989 roku, która oferuje
bogaty asortyment kurtek skórzanych, płaszczy, marynarek, kożuchów, a
także szeroką gamę galanterii skórzanej i akcesoriów, m.in. torebki,
teczki, torby podróżne, etui, portfele, rękawiczki i paski. W ostatnim
czasie wachlarz produktów marki wzbogacił się również o kilka nowych
grup asortymentowych, takich jak: odzież i kurtki tekstylne, obuwie
damskie czy walizki. To właśnie stale poszerzająca się oferta i potrzeba
jej właściwego wyeksponowania była jednym z kluczowych czynników, które
zdecydowały o zmianie lokalu. Dotychczasowy butik marki zajmował w centrum handlowym w Warszawie powierzchnię ok. 73 m kw., a po relokacji liczy ponad
120 m kw., co niewątpliwie wpłynie pozytywnie na komfort klientów.
–
Nasz salon w warszawskim centrum funkcjonuje od 2006 roku i w tym czasie
zdobył liczne grono zadowolonych klientów. Powiększenie lokalu jest
dowodem na to, że nasza współpraca z zarządcą centrum układa się
prawidłowo, a konsumenci są zainteresowani naszą ofertą. Nowy lokal daje
nam możliwość ekspozycji większej ilości asortymentu, jak również
zaprezentowania go w odświeżonej, nowoczesnej aranżacji. Mamy nadzieję,
że te zmiany zostaną pozytywnie odebrane przez naszych klientów i
przełożą się na jeszcze wyższe niż dotychczas wyniki sprzedaży i odwiedzalności – komentuje Arkadiusz Konarski, dyrektor ds. rozwoju OCHNIK.
Tagi: