Obsługa w Komputroniku została doceniona

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-04-03 | 09:54
Sieć Komputronik uzyskała wysoką pozycję pod względem jakości obsługi potwierdza ranking opublikowany w marcu 2012 r. w „Rzeczypospolitej”. Komputronik znalazł się w nim na bardzo wysokim, drugim miejscu w kategorii AGD, RTV, multimedia, otrzymując blisko 57% głosów klientów zadowolonych z jakości obsługi.
To kolejny rok sukcesów Komputronika na polu obsługi klienta. Sieć została równie wysoko sklasyfikowana w poprzedniej edycji rankingu we wrześniu 2011 r. Program „Jakość Obsługi” ma charakter społecznościowy - każdy konsument w Polsce może dokonać w nim własnej oceny jakości obsługi, związanej z konkretnym zakupem bądź kontaktem z siecią sprzedaży, obsługą klienta, serwisu, itp. Doceniając wysoki poziom zadowolenia z obsługi, którym klienci obdarzają sieć Komputronik, nie można zapomnieć, że Komputronik to także najchętniej polecana polska marka na rynku komputerowym – to wniosek z rankingu najcenniejszych polskich marek opracowanego przez dziennik "Rzeczpospolita" w grudniu 2011 r. W tym zestawieniu Komputronik zajął piątą pozycję w całym rankingu pod względem tzw. stopy referencji. Wskaźnik ten określa odsetek gotowości użytkowników danej marki do polecania jej znajomym lub rodzinie.
Zadowolenie klientów jest niezwykle ważne dla firm handlowych. Specjaliści od marketingu oceniają, że typowy niezadowolony konsument podzieli się doświadczeniami z ośmioma znajomymi, którzy przekażą tę informację kolejnym. Co ciekawe, aż dziewięciu na dziesięciu niezadowolonych klientów nie wnosi skarg, jednak siedmiu z nich już nigdy nie powraca. Tymczasem w przypadku Komputronika jest dokładnie odwrotnie. Wysoka stopa referencji oznacza, że dotychczasowi klienci chętnie polecają sieć swoim bliskim i znajomym. Komputronik znalazł się również w gronie firm, które cieszą się wysokim wskaźnikiem tzw. priorytetu w świadomości konsumentów. Oznacza to, że marka jest wymieniana na pierwszym miejscu przez respondenta w teście na pamięć marki.
Wysoką pozycje rynkową Komputronika dodatkowo potwierdza nagroda Laur Klienta 2011, która jest przyznawana w wyniku plebiscytu przeprowadzanego corocznie wśród użytkowników nowych technologii. Badanie, w którym wzięło udział przeszło 800 respondentów wykazało, że w 2011 r. marka Komputronik była najpopularniejsza w swoim segmencie rynku. Godło Laur Klienta, ze względu na swoją rozpoznawalność i użyteczność marketingową, stanowi ogromną wartość promocyjną, odzwierciedlając przy tym realne tendencje rynkowe. To synonim uznania dla marki, jakości obsługi oraz oferty rynkowej.
- Wierzę, że w 2012 roku potwierdzimy uzyskaną pozycję lidera w obsłudze użytkowników elektroniki. Chcemy, aby kupowanie nowoczesnych technologii odbywało się w atmosferze zabawy, z możliwością testowania nowinek rynkowych, serfowania po sieci i relaksu przy grach komputerowych. Nasi klienci mogą być pewni, że nie ustaniemy w dalszym szukaniu pomysłów na najlepszą możliwą obsługę w salonach, a także internetowym sklepie Komputronik.pl - mówiła Katarzyna Jakubowska, dyrektor sprzedaży detalicznej i marketingu Komputronik SA., podczas odbierania nagrody.
Zobacz sklepy Komputronik w centrach handlowych
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Obsługa w Komputroniku została doceniona

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.