Nowy wizerunek Galaxy

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2011-08-31 | 13:01
Z początkiem września rusza jesienna kampania wizerunkowo-informacyjna centrum Galaxy. Celem działań jest podkreślenie charakteru miejsca - idealnego na modne i atrakcyjne cenowo zakupy dla każdego.
Kampanii towarzyszyć będą intensywne działania promocyjne prowadzone w mediach oraz na outdorze. Odświeżony wizerunek Galaxy to początek kilkuetapowej kampanii, która docelowo realizowana będzie do zimy 2011 roku.
Pierwszym krokiem w procesie repozycjonowania centrum jest zmiana logo, nowa strona www.galaxy-centrum.pl oraz nowa kreacja graficzna. Zmianie ulega również hasło.
„Galaxy na każdy dzień” to przekaz, który będzie powtarzany we wszystkich narzędziach komunikacji z klientami.
- Po ośmiu latach funkcjonowania na szczecińskim rynku przyszedł czas na odświeżenie naszego wizerunku, stąd zmiany - mówi dyrektor CHR Galaxy Czesław Jasiewicz. - Zmiany będą wiązały się z jeszcze atrakcyjniejszą ofertą dla klientów, będzie więcej konkursów i rozmaitych atrakcji - zapowiada dyrektor CHR Galaxy.
Dodatkowo Galaxy zmienia wygląd i wystrój wnętrza. Centrum w tym zakresie nawiązało współpracę z Bose International Planning and Architecture. Celem działań jest stopniowa zmiana wizerunkowa wnętrz centrum.
Pierwszymi zwiastunami zmian są, opracowane w oparciu o projekty pracowni projektowej SMART ze Szczecina, elementy małej architektury, nowe elementy oświetlenia ozdobnego, nowy punkt informacyjny, nowe toalety dla klientów. W ramach wprowadzenia ułatwień dla rodziców z dziećmi wyremontowany został pokój dla rodziców z dziećmi, pojawiły się specjalnie oznakowane miejsca parkingowe oraz krzesełka dla dzieci na foodcourcie. Dla wygody klientek poszerzone zostały także wjazdy i zjazdy na parkingu wielopoziomowym.
Uporządkowano także przestrzeń dla klientów czy wprowadzono interaktywne ekrany do komunikacji z klientami oraz bezpłatny, bezprzewodowy Internet.
Jesień dla klientów Galaxy to także nowe marki. Niedawno pojawiły się takie firmy jak: Paul Bright, Pierre Cardin, Próchnik, Americanos, Piotrowski by Swarovski, Tiffi, Salad Story czy jedyny w Szczecinie Takumi Sush Bar. Wkrótce otwarcie trzech nowych marek.
Za kreację kampanii i działania public relations odpowiada agencja reklamowa Mediapromotion.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Centrum Galaxy
Zobacz wszystkie sklepy w Centrum Galaxy
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Nowy wizerunek Galaxy

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.