11 marca nastąpiło otwarcie 144. supermarketu Piotr i Paweł. Nowy sklep zlokalizowany jest w warszawskim centrum handlowym przy ul. gen. Felicjana Sławoja Składkowskiego 4. Jest to lokalizacja, w której mieściły się wcześniej delikatesy Alma.
Nowy supermarket oferuje szeroką ofertę asortymentową, w tym doskonałej jakości produkty świeże oraz wysokiej jakości markę Piotr i Paweł "Zawsze Jakość". Mając na uwadze jak najwyższy komfort i jakość obsługi sklep działa w formule 5 Gwarancji oraz w programie lojalnościowym Po2jamy Rabaty.
Piotr i Paweł osiągnął w roku 2016 obrót na poziomie 2.233 mld, a nowy rok rozpoczął z 142 supermarketami, usługą samodzielnego skanowania zakupów w 8 placówkach oraz wdrożonym programem lojalnościowym Podwajamy Rabaty w całej Sieci.
W roku 2017 polska sieć planuje dalszy rozwój organiczny, pozwalający przekroczyć liczbę 150 supermarketów oraz kontynuowanie prac nad rozwojem technologicznym i modernizacją najstarszych sklepów, na podstawie wypracowanych w minionym roku rozwiązań.