Marka Pawo, której ambasadorem jest Rafał Maślak, Mister Polski 2014, otworzyła w Galerii Katowickiej nowy salon firmowy. Panowie ceniący swój wizerunek znajdą w nim kolekcje biznesowe, okazjonalne i smart – casual. W Pawo w Galerii Katowickiej obecni będą także doradcy wizerunku.
Pawo jest wiodącym na polskim rynku producentem odzieży męskiej, oferującym płaszcze, garnitury, marynarki, spodnie, koszule i krawaty w niekonwencjonalnych kolorach i fasonach. Głównym projektantem marki Pawo jest Andrzej Foder projektant i stylista, uznany przez magazyn Moda Męska za jednego z czterech projektantów dekady 1998-2008, mający największy wpływ na kształtowanie ubioru polskich mężczyzn.
–
Z pasją kreujemy wizerunek nowoczesnego mężczyzny. Naszą ofertę kierujemy do wszystkich Panów, dla których ważny jest wizerunek, jaki budują w swoim otoczeniu. Pomagamy zmienić swój styl i zyskać większą pewność siebie, proponując indywidualne spotkania z doradcami wizerunku – mówi Alicja Sikorska, Manager sieci salonów Pawo. –
Stawiamy na odzież biznesową, okazjonalną i smart – casual, a w naszej ofercie mamy także limitowaną edycją koszul RM by Rafał Maślak, sygnowaną nazwiskiem Mistera Polski 2014, który jest ambasadorem naszej marki – dodaje.
RM Limited Edition by Rafał Maślak to kolekcja sześciu koszul zaprojektowanych specjalnie na eleganckie przyjęcia. Koszule uszyte ze stuprocentowej bawełny o lekkim satynowym połysku, zapewniające wygodę i dobrą zabawę przez całą imprezę.
–
Szykowne, komfortowe, z dopasowanym krojem oraz ciekawymi dodatkami. Każdy szczegół koszuli dobrany został z najwyższą starannością, a konsekwencja w projektowaniu została zachowana w wykorzystaniu motywu czarno-białych grochów. W zależności od modelu, grochy pokrywają całą koszulę lub są dyskretnie zawarte na plisach, wypustkach oraz wewnętrznej stronie kołnierza i mankietów, co dodaje koszulom nietuzinkowego charakteru – mówi Alicja Sikorska.
Ofertę Pawo w Galerii Katowickiej uzupełnia kolekcja wysokiej jakości garniturów oraz unikalnych dodatków jak na przykład krawaty, muchy, paski, wpinki do butonierki oraz obuwie.
Obecnie Pawo tworzy sieć 31 Firmowych Salonów Mody Męskiej w kraju. Sklep nowego najemcy Galerii Katowickiej zajmuje powierzchnię 102 m kw. i zlokalizowany jest na poziomie +2.
Pawo wzbogaca ofertę segmentu mody dla mężczyzn, którą w Galerii Katowickiej tworzą m.in.: Bytom, Brice, Lancerto, Lavard, Pierre Cardin, Springfield, Vistula i Wólczanka.
Tagi: