Salon niemieckiej marki odzieżowej Betty Barclay o powierzchni 88 mkw. został otwarty w I połowie lutego w Silesia City Center. Marka tym samym dołącza do długiej listy najemców centrum handlowego, oferujących damskie ubrania z wyższej półki. Salon Betty Barclay pojawił się w Silesia City Center w wyniku rekomercjalizacji.
Silesia City Center konsekwentnie rozwija portfolio najemców z wyższej półki, oferujących unikalne na południu Polski marki odzieżowe. Tę długą listę otwiera 60 najemców w nowej części Silesia City Center, a także nowe salony, które pojawiły się ostatnio w wyniku rekomercjalizacji m.in. Pennyblack i Marc O’Polo. –
Komercjalizacja centrum idzie konsekwentnie w kierunku rozwoju oferty wiodących, światowych marek, a także marek unikalnych. Oprócz Betty Barclay w najbliższych miesiącach planowane jest także uruchomienie salonu GAP, a także kawiarni Starbucks – mówi Ilona Szafer z działu wynajmu Silesia City Center.
Betty Barclay to marka z ponad 50 letnią tradycyjną, oferująca ubrania dla wymagających kobiet, ceniących sobie dobrą jakość i wygodę oraz połączenie stylu biznesowego i casual. Sieć posiada swoje salony w największych i najbardziej prestiżowych centrach handlowych w Polsce i Europie. W sumie działa w ponad 60 krajach. W Polsce marka ma 10 salonów firmowych, a także kilkadziesiąt stoisk w sieciach multibrandowych.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Silesia City Center
Zobacz sklepy Silesia City Center
Zobacz sklepy Betty Barclay w centrach handlowych
Tagi: