Spółka Marywilska 44, właściciel centrum handlowego mieszczącego się na warszawskiej Białołęce, uzyskała prawomocne pozwolenie na użytkowanie II etapu rozbudowy obiektu. W ramach zrealizowanej inwestycji centrum powiększyło się o prawie 2 tys. m kw., na których znalazło się 11 nowych lokali handlowych, patio przeznaczone na m.in. na organizację targów i wystaw oraz część administracyjno-biurowa. Trwa komercjalizacja nowej części handlowej, która powstała w przedłużeniu pasażu głównego.
Pierwsi najemcy otworzą swoje butiki już 1 marca. W sąsiedztwie nowych lokali handlowych usytuowano patio - przestronne i eleganckie miejsce odpoczynku dla klientów, które spełni także funkcję rozrywkową - będą tu organizowane cykliczne imprezy, które inaugurują zaplanowane pod koniec marca Targi Wielkanocne wraz z szeregiem imprez towarzyszących zarówno dla dorosłych, jak i dla dzieci. Jestem przekonana, że nowy pasaż podniesie atrakcyjność naszego centrum i przyniesie nam dodatkowe przychody – powiedziała Małgorzata Konarska, prezes spółki Marywilska 44.
Po zakończeniu II etapu rozbudowy łączna powierzchnia CH Marywilska 44 wynosi już ponad 65 tys. m kw. powierzchni użytkowej, na której do dyspozycji klientów znajduje się ponad 1,3 tys. sklepów. Centrum dysponuje parkingiem naziemnym na 4,5 tys. samochodów. Każdego miesiąca inwestycję odwiedza blisko 300 tys. klientów.
W III etapie rozbudowy centrum handlowego spółka zamierza wybudować w bezpośrednim sąsiedztwie park handlowy o powierzchni 12 tys. m kw. –
Obecnie dobiegają końca procedury administracyjne związane z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Nowy park handlowy ma szansę powstać jeszcze w tym roku. Jestem przekonana, że nasz nowy projekt pozwoli stworzyć kolejny dobry produkt na rynku, zaplanowany pod kątem marketingowym i biznesowym, a połączenie przemyślanego planu biznesowego, architektonicznego i marketingowego będzie stanowiło niepowtarzalny atut naszej inwestycji – podsumowała Małgorzata Konarska.
Tagi: