Ekran LED, zainstalowany w Blue City przez IMS, jest jednym z najwyższych tego rodzaju ekranów w Polsce. Wysokość ekranu jest imponująca - wynosi bowiem aż 13,5 m. Szerokość ekranu liczy ponad 3 m, co daje łączną powierzchnię 43 m. kw. Ten prestiżowy i nowoczesny nośnik informacyjno-reklamowy został umieszczony na boku windy w centralnej części centrum. Ekran wyświetla różnego rodzaju wiadomości, między innymi treści reklamujące imprezy w Blue City. Dzięki ekranowi centrum zyskało nowy i świeży sposób na przekazywanie ważnych treści, na przykład o wydarzeniach odbywających się w obiekcie czy nowych udogodnieniach, a reklamodawcy na promowanie swoich produktów.
Montaż ekranów zakończył się na przełomie maja. Centrum Handlowe Blue City i IMS współpracują ze sobą w zakresie Digital Signage od ponad 10 lat. W tym czasie IMS wdrożył w Centrum rozwiązania z zakresu Digital Signage (min. dwa dziewięcioekranowe walle, wayfindery, interaktywne stoły), a także usługi audiomarketingu i aromamarketingu.
Tagi: