Do oferty handlowej Manufaktury w miniony weekend dołączyła marka The North Face. To pierwszy firmowy salon w Łodzi tej znanej, amerykańskiej firmy, specjalizującej się w odzieży outdoorowej.
Sklep The North Face mieści się na pierwszym piętrze galerii handlowej Manufaktury, w otoczeniu innych punktów z odzieżą sportową i ma powierzchnię 90,2 m kw. W ofercie jest m.in. odzież outdoorowa, obuwie i akcesoria (m.in. torby, czapki, rękawice). Salon utrzymany jest w chłodnym, minimalistycznym stylu, dzięki czemu produkty są znakomicie wyeksponowane. Całość dopełnia precyzyjne, punktowe oświetlenie.
Dotychczas odzież The North Face była dostępna w Manufakturze w sklepach multibrandowych, cieszymy się, że teraz oferta poszerzyła się, bo marka ma swoich wiernych i oddanych fanów
- tłumaczy Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relations Manager Manufaktury. Sklep w Manufakturze to dziesiąty salon firmowy The North Face w Polsce.
Industrialna przestrzeń Manufaktury idealnie wpasowuje się w świat marki THE NORTH FACE, której motto przewodnie brzmi Never Stop Exploring. Decyzja o otwarciu sklepu podyktowana była lokalizacja obiektu, w samym centrum Polski jak i jego renomą
– przyznaje Katarzyna Łysak, marketing coordinator marki.
Marka The North Face powstała w roku 1966 jako sklep ze sprzętem dla alpinistów i i podróżników w San Francisco w dzielnicy North Beach. Nazwa firmy The North Face, którą można przetłumaczyć na język polski jako „północna strona”, została wybrana z uwagi na to, że na półkuli północnej, północne stoki gór są zazwyczaj najzimniejsze, najbardziej oblodzone i najtrudniejsze do wspinaczki. Od 1966 roku misja The North Face pozostaje niezmienna: tworzenie najlepszego sprzętu outdoorowego, wspieranie działań na rzecz ochrony środowiska oraz inspirowanie ludzi na całym świecie do dalszej eksploracji.