Dorota Niedźwiecka dołączyła do zespołu Colliers International jako Marketing Manager. Marta Busłajew, dotychczasowy szef marketingu, objęła nowo utworzone stanowisko Client Service Manager.
Dorota Niedźwiecka jako nowy Marketing Manager odpowiada za strategiczne i operacyjne działania marketingowe firmy w Polsce. Dorota posiada ponad 10 lat doświadczenia zawodowego zebranego podczas pracy dla firm wiodących na rynku w Polsce, Irlandii, Wielkiej Brytanii i Portugalii, między innymi dla Ghelamco Poland oraz Jones Lang LaSalle.
Przed dołączeniem do zespołu Colliers International Dorota realizowała projekty obejmujące m.in. holistyczne kampanie marketingowe, wprowadzanie nowych produktów na rynek, tworzenie tożsamości wizualnej, porządkowanie działań marketingowych w firmie.
Dorota jest absolwentką Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie, gdzie ukończyła Wydział Administracji Publicznej a następnie kontynuowała studia podyplomowe o specjalizacji Marketingu Politycznego i Medialnego.
Marta Busłajew dołączyła do Colliers International w 2006 roku jako Marketing Manager i zaangażowana była w działania z zakresu marketingu i PR dla wszystkich biur Colliers w Polsce. Obecnie objęła nowo utworzone stanowisko Client Service Manager i będzie odpowiedzialna za przygotowanie i wdrożenie programu zarządzania relacjami ze strategicznymi klientami firmy. Dodatkowo jako lokalny lider projektu Service Excellence będzie wprowadzać w życie strategiczne inicjatywy firmy związane z podnoszeniem jakości obsługi klientów.
Marta posiada 12-letnie doświadczenie zawodowe, które zdobyła pracując w firmach z branży IT, wydawnictwie Valkea Media (Warsaw Business Journal), a ostatnio w dziale marketingu Colliers International. Ukończyła studia w Wyższej Szkole Ekonomicznej, jest też absolwentką programu Professional Diploma in Marketing akredytowanego przez Chartered Institute of Marketing.
Tagi: