W Centrum Handlowym Klif w Gdyni otwarto salon Wólczanki. W nowej lokalizacji i na większej powierzchni polska marka odzieżowa prezentuje swój nowy koncept.
Powierzchnia butiku Wólczanka, w nowej lokalizacji w Centrum Handlowym Klif, to 36,5 m kw. Lokal jest jednym z pierwszych w Polsce wykończonych według nowego konceptu wystroju wnętrza. Zmieniła się kolorystyka i układ przestrzenny. W nowym salonie Wólczanki w Klifie przewidziano, między innymi, więcej miejsca na ekspozycję damskich koszul i dodatkową przymierzalnię.
Zwiększanie powierzchni najmu przez dotychczasowych najemców, jest dla nas tak samo ważne jak pozyskiwanie nowych marek. Jest to wyraźny sygnał, że nasi partnerzy dynamicznie się rozwijają i widzą dalszy potencjał tej konkretnej lokalizacji. Na poziomie B2B jest to najlepsza rekomendacja, jaką obiekt może uzyskać od najemcy
komentuje Michał Bogaczyński, Associate Director z firmy AEW Europe, reprezentującej właściciela Centrum Handlowego Klif w Gdyni.
Historia marki Wólczanka sięga 1948 roku. Od tego czasu marka stale rozwija się dbając o najwyższą jakość i perfekcję wykonania produktów. Tradycja i wieloletnie doświadczenie w projektowaniu koszul uczyniły Wólczankę ekspertem w swojej dziedzinie oraz liderem na polskim rynku. Oferta marki Wólczanka to damskie i męskie koszule, dzianiny i dodatki: jedwabne krawaty, muchy, eleganckie i oryginalne spinki do mankietów.