Nowy koncept sklepów Marks & Spencer

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2012-08-08 | 09:00
Marks & Spencer (M&S) stawia w Polsce na duże miasta i planuje zmiany w swojej sieci sklepów. W ramach tych działań, firma już wkrótce otworzy dwa zupełnie nowe sklepy, większe niż dotychczas i z szerszą ofertą produktów.
W sierpniu br. Marks & Spencer otworzy nowy sklep o powierzchni ponad 3 tys. mkw. w jednym z największych centrów handlowych Łodzi – Port Łódź. Natomiast jesienią, sklep o powierzchni ponad 2 tys. mkw. w samym centrum Wrocławia. Wystrój wnętrz wrocławskiego sklepu zostanie zrealizowany w nowym formacie M&S, inspirującym, zachęcającym i ułatwiającym robienie zakupów.
Klienci nowych sklepów Marks & Spencer zyskają dostęp do szerokiej oferty firmy, obejmującej modną odzież, kosmetyki, a we Wrocławiu także wysokiej jakości produkty spożywcze i wina. We wrześniu, począwszy od sklepu w warszawskim centrum handlowym Złote Tarasy, firma rozpocznie konwersję pozostałych polskich sklepów do nowego formatu M&S.
- Chcemy zapewnić naszym polskim klientom jak najlepsze wrażenia związane z zakupami. Skupiając się na największych miastach i otwierając większe sklepy, w nowym, odświeżonym formacie, stworzymy inspirujące otoczenie i zaoferujemy szeroką gamę modnej odzieży oraz wysokiej jakości produkty spożywcze. Z niecierpliwością czekamy na wdrożenie nowego formatu w pozostałych  polskich sklepach, jeszcze przed końcem tego roku – mówi Jonathan Smith dyrektor zarządzający Marks & Spencer w Europie Środkowo-Wschodniej.
Po przeanalizowaniu struktury swoich sklepów w Polsce, Marks & Spencer zadecydował o zamknięciu dwóch mniejszych sklepów M&S, zlokalizowanych w Legnicy oraz w Warszawie, w centrum handlowym Galeria Mokotów. W Warszawie Marks & Spencer ma jeszcze 5 innych sklepów. Aktualnie trwają konsultacje z pracownikami zamykanych sklepów.
 
- Niestety nasze mniejsze sklepy w Legnicy i w centrum handlowym Galeria Mokotów odnotowały spadek sprzedaży i nie widzimy szans na poprawę ich wyników. Podjęcie tej decyzji nie było łatwe, ale wierzymy, że przeanalizowaliśmy wszystkie możliwe opcje, by utrzymać te sklepy. Większość zatrudnionych tam osób, zostanie przeniesionych do innych sklepów M&S – dodaje Jonathan Smith.
 
Marks & Spencer prowadzi działalność w Polsce od 1998 r. i ma tu aktualnie 16 sklepów.

Zobacz salony Marks & Spencer w centrach handlowych
Zobacz kolekcje Marks & Spencer
Tagi:
Oceń artykuł:

Zobacz także

Nowy koncept sklepów Marks & Spencer

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.