Francuska sieć butików Camaïeu zmienia swój koncept sklepów. Nową stylistykę wprowadzono już w dwóch salonach mieszczących się w krakowskich centrach handlowych. Kolejny butik, który został poddany metamorfozie znajduje się w warszawskiej galerii, zlokalizowanej przy ul. Wołoskiej. Jego oficjalne otwarcie w nowej odsłonie odbyło się 29 lipca br.
Odświeżona stylistyka butików jest efektem przemiany wizerunkowej marki Camaïeu, która wraca do francuskich korzeni. Brand chce podkreślić swoją modowość oraz francuskie podejście do projektowania odzieży. Metamorfoza ma na celu zarówno umocnienie pozycji marki w oczach stałych klientów, jak i dotarcie do nowych odbiorców.
Zmiany widać już w najnowszej jesienno-zimowej kolekcji oraz jej kampanii wizerunkowej, nawiązującej do francuskiej bohemy lat 60’ i 70’. Modyfikacji ulegnie również logotyp Camaïeu, w którym kolory zastąpi monochromatyczność podkreślająca nową, bardziej klasyczną, a jednocześnie szykowną estetykę marki.
-
Nowy koncept sklepów to wynik przede wszystkim ciągłego wsłuchiwania się w potrzeby naszych klientów i dynamicznie zmieniającego się rynku. Chcieliśmy stworzyć przestrzeń przyjazną i intuicyjną, zachęcającą do wejścia i zrobienia zakupów. - wyjaśnia Katarzyna Walendzik, dyrektor generalna Camaïeu.
Tagi: