Marka English Home powstała w 2008 roku zjednując sobie rzeszę wiernych klientów, ceniących komfort i elegancję we wnętrzu własnego domu. English Home kreuje nowe trendy w modzie i łączy je w subtelny sposób z klasyczną estetyką i rustykalnym czarem. Firany, zasłony, pościel, ręczniki i wysmakowane dekoracje nadadzą klasę każdemu wnętrzu – od salonu, przez sypialnię, pokój dziecięcy i kuchnię, aż po łazienkę. Szeroki asortyment sklepu daje ogromny wybór miłośnikom aranżacji wnętrz, gdyż pozwala przekształcać je z wykorzystaniem ciągle nowych produktów. Oferta sklepu składa się bowiem z modnych kolekcji przygotowywanych specjalnie dla każdego sezonu. A co najważniejsze, wszystkie produkty dostępne są w korzystnych cenach. Salon English Home otworzy się w Cuprum Arena już w marcu i będzie mieścił się na poziomie 2. Powierzchnia sklepu zajmie prawie 136 m kw.
A jeśli o klasycznym stylu w nowoczesnym wydaniu mowa, nie sposób nie zwrócić uwagi na polską markę oferującą odzież wysokiej klasy. Simple Creative Products to ekskluzywna marka modowa obecna na polskim rynku od 1993 r. Kolekcje Simple CP w unikalny sposób łączą prostotę i elegancję oraz wyznaczają odważne kierunki w modzie. Zespół Projektowy Simple CP tworzy z myślą o kobietach, które śledzą najnowsze trendy i kreatywnie je wykorzystują dopasowując do własnego stylu życia oraz osobowości. Simple CP to przede wszystkim ciekawy design, wysoka jakość, perfekcyjne wykonanie oraz funkcjonalność. Styl marki określa się jako minimalistyczny, nowoczesny i kreatywny. W aktualnej kolekcji znajdziemy trzy różne linie: miejską Ready-to-wear, idealną do pracy Business i elegancką Evening. Simple CP dba także o relacje ze stałymi klientkami, z myślą o których powstał wyjątkowy program lojalnościowy Simple Club. W ramach uczestnictwa w programie klientki mogą liczyć na specjalne programy rabatowe oraz zamknięte spotkania połączone z prezentacją limitowanych kolekcji. Już w marcu będzie można robić zakupy w Salonie Simple w Cuprum Arena, który zlokalizowany będzie na poziome 1 i zajmie powierzchnię 117 m kw.
Natomiast od 17 lutego br. na mapie Centrum pojawił się już salon Marilyn. Marka Marilyn powstała w 1992 roku. Firma w przeciągu 20 lat działalności sukcesywnie budowała i umacniała swoją pozycję w branży pończoszniczej. Obecnie oferuje luksusowe wyroby najnowszej generacji. W asortymencie Marilyn znajdują się: linia klasyczna, linia sezonowa fashion, linia ekskluzywna Lux Line, designerska kolekcja Patrizia Gucci for Marilyn, linia eleganckiej bielizny modelującej Slim Emotion oraz komfortowej bielizny bawełnianej ByNature. W sklepach Marilyn dostępna jest również elegancka i niezwykle kobieca
kolekcja Poupee, która uwodzi wszystkie
zmysły.
Firma stawia przede wszystkim na jakość swoich produktów, dzięki czemu już dwukrotnie została laureatem prestiżowej nagrody „Doskonałość Mody”, w konkursie organizowanym przez luksusowy miesięcznik kobiecy „Twój Styl”. W roku 2012 otrzymała wyróżnienie dla prężnie rozwijającego się przedsiębiorstwa: Gazela Biznesu 2011. Marka Marilyn systematycznie rozwija sieć punktów sprzedaży. Obecnie w Polsce firma posiada 30 salonów. W Cuprum Arena salon Marilyn zlokalizowany będzie na poziomie 0, a jego powierzchnia wyniesie 45 m kw.
Marilyn, Simple i English Home to trzy marki, które wzbogacą ofertę centrum handlowego Cuprum Arena i spełnią oczekiwania najbardziej wymagających klientów, którzy cenią jakość za rozsądną cenę.