Coffeeheaven 15 marca powitało wiosnę nowymi sezonowymi
produktami. Pod hasłem "full of nature" znajdą się nowe dopasowane do
ciepłego i lekkiego sezonu propozycje wrapów, kanapek trójkątnych i
premium z pieczywa foccacia oraz sałatka, muffin, ciasta i kawa.
Inspiracją dla nowej linii jest natura, świeżość, chrupkość i naturalność.
Słoneczna i ciepła wiosenna pogoda wprawia nas w dobry nastrój i ożywia nasze zmysły. Nowe menu coffeeheaven "full of nature" kryje prawdziwe bogactwo świeżych, naturalnych smaków i jest pełne kolorowych i apetycznych, chrupiących warzyw, które dodadzą nam energii i pomogą przywrócić dobrą kondycję. Właśnie dlatego wiosennej promocji towarzyszy hasło: "Żyj w zgodzie z naturą".
- Tej wiosny przygotowaliśmy dla naszych klientów aż 10 nowych, opracowanych z dbałością o każdy szczegół propozycji, które wyróżnia apetyczna i chrupiąca świeżość smaku - mówi Paweł Wasiljew, dyrektor zarządzający CHI Polska, i dodaje: - Obok nowej orzeźwiającej kawy Mangoccino wprowadziliśmy do menu bogaty wybór nowych kanapek, wrapów, bajgli i sałatek oraz znakomitych ciast, kierując się zasadą: tam gdzie doskonała kawa, tam najwyższej jakości jedzenie.
Nowe pozycje menu to prawdziwa chrupiąca uczta. Wszystkie są lekkie, pełne witamin i doskonale się uzupełniają. Można je dopasować do poszczególnych pór dnia, w zależności od naszego nastroju i apetytu. Znakomitą propozycję na dobry początek dnia stanowi nowa, lekka kawa Mangoccino. Przygotowana na bazie znakomitego, ręcznie parzonego espresso coffeeheaven, dopełnionego jedwabistym spienionym mlekiem uwodzi delikatnym owocowym aromatem mango, wspaniale orzeźwia i pobudza. Jej pyszne uzupełnienie może stanowić puszysty Muffin z białym serem i nadzieniem z owoców leśnych, finezyjnie łączący delikatne twarogowe ciasto z naturalną słodyczą owocowego nadzienia. Ci, którzy wolą mniej słodkie śniadania powinni wraz z nową kawą spróbować wyjątkowo wiosennej kanapki Serek z rzodkiewką, zamkniętej w wieloziarnistym pieczywie, w której delikatny, puszysty serek został połączony z kruchym ogórkiem i rzodkiewką.
W menu "full of nature" znajdziemy doskonałe propozycje na lunch - Chicken & Broccoli Wrap czy też przepyszną kanapkę Holidays. Wieczorem warto skusić się na lekką kanapkę lub sałatkę. Łosoś po amerykańsku to propozycja dla aktywnych – naturalny wędzony łosoś z odrobiną cytryny, połączony z delikatnym smakiem serka kremowego i świeżego ogórka podawany na pszennym pieczywie. Miłośnicy sałatek mogą wybrać apetyczne połączenie świeżej chrupiącej sałaty, pomidorków cherry, greckiego sera i czarnych oliwek w klasycznej Sałatce Greckej, uzupełnionej o pyszny dressing ziołowy. Idealnym zwieńczeniem wieczoru będzie ciasto mmm...malina, którego delikatne sernikowo-śmietankowe nadzienie jest zamknięte pomiędzy dwoma lekkimi biszkoptami i udekorowane malinami.
Kampania "full of nature" potrwa do 16 maja i obejmie wszystkie 74 lokale coffeeheaven w Polsce. Komunikacja nowej linii prowadzona jest w kawiarniach, na stronie internetowej www.coffeeheaven.pl, jak również na oficjalnym profilu firmy na Facebooku (www.facebook.pl/coffeeheaven).
- Już od wejścia nasi klienci zauważą plakaty wskazujące na nowe produkty. Wewnątrz lokali na licznych nośnikach POS znajdują się szczegóły całej oferty – wyjaśnia Dorota Szczerbicka i dodaje:
- Nasze nowe propozycje są odzwierciedleniem najnowszych trendów przygotowywania jedzenia na świecie, a jednocześnie uwzględniają gusta polskich klientów.
Tagi: