Nowe technologie w NORCOSPECTRA

Redakcja Galeriehandlowe.pl

redakcja@galeriehandlowe.pl

2016-07-18 | 15:00
Dwa zjawiska w szczególny sposób odmieniły w ostatnich latach oblicze rynku retailowego w Polsce. PIERWSZE: coraz więcej nowych marek rozpoczyna swoją egzystencję od profesjonalnie skonstruowanej identyfikacji. Profesjonalnie oznacza: spójnie i całościowo – graficznie i architektonicznie; zgodnie z filozofią oferowanego przez daną markę produktu. DRUGIE: coraz mocniej w sferę zakupów odbywających się w realnych przestrzeniach handlowych wbija się klinem rzeczywistość wirtualna.
Oba powyższe zjawiska mają swoje źródło w jednej przyczynie: coraz większy odsetek ludzi niezależnie od tego, gdzie w danym momencie przebywa cieleśnie, funkcjonuje równolegle w internecie. Do niedawna określenie „marka sieciowa” dotyczyło dużych marek z gęstą i rozległą siecią punktów sprzedaży. Dziś nawet zupełnie świeży produkt ma szansę wyodrębnić się i pozyskać wysoki poziom rozpoznawalności dzięki aktywnej obecności w portalach społecznościowych. Sieć powiązań międzyludzkich czyni zeń „markę sieciową” jeszcze zanim rozwinie się rzeczywista sieć placówek.
Nowy raport „Consumer Zodiac 2016” opracowany przez Tessę Mansfield z firmy Stylus próbuje odpowiedzieć na pytanie, kto w najbliższym czasie ukształtuje charakter konsumpcji międzynarodowej. Prognozy wskazują dynamiczny wzrost liczebności wskazanych na ilustracji grup. – Świadomość takiego stanu rzeczy jest niezbędna dla właściwej orientacji na mapie potrzeb rynkowych – podkreśla Rafał Kilian, wiceprezes Norcospectra, czołowego producenta wyposażenia przestrzeni sprzedaży w Skandynawii i Europie Środkowej. – Dzięki niej mamy szansę nie tylko doradzić klientowi właściwy kierunek inwestycji, lecz również zaoferować mu rozwiązania standaryzujące i optymalizujące kosztowo wprowadzanie rzeczywistości wirtualnej jako sfery uzupełniającej funkcjonalność klasycznego sklepu – dodaje. Współczesny klient oczekuje dialogu, niekoniecznie face to face. Zdarza się, że jego komunikowanie się ze światem, a nawet z własnym ciałem, filtrowane jest niemal całkowicie przez urządzenie mobilne. – Nieważne bowiem, czy jesteś, jak pisze Tessa Mansfield, „Wojownikiem Dobra”, „Rodzicem Postępowym”, „Niezależnym Singlem”, „Niecierpliwym perfekcjonistą”, czy na przykład „Mistrzem Umiarkowania” – twoja percepcja nakierowana jest głównie w stronę aplikacji znajdujących się w smartfonie lub tablecie – mówi Anette Skeie, retail designer, head of design Norcospectra Interior AS. – Wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi musimy nauczyć się na nowo przechwytywać uwagę takiego odbiorcy – dodaje Kilian. – Jego język, chociaż pozornie nie zmienił się, coraz silniej podąża w stronę komunikatu skumulowanego w niebanalnej i animowanej infografice. To, jak mu ją podamy, może w najbliższym czasie odegrać decydującą rolę w rozwoju niejednej marki. Eksperymentyw tej materii prowadzimy już dłuższy czas. Już dziś zapraszamy serdecznie do Düsseldorfu na Euroshop 2017 – najważniejsze targi retailu w Europie, gdzie postaramy się zaprezentować nasze najnowsze dokonania.
Tagi:
Oceń artykuł:

Czas trwania wydarzenia: od 2016-09-03 do 2016-09-03

Nowe technologie w NORCOSPECTRA

Polityka Prywatności
  1. Serwis nie zbiera w sposób automatyczny żadnych informacji, z wyjątkiem informacji zawartych w plikach cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Serwisu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Podmiotem zamieszczającym na urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu pliki cookies oraz uzyskującym do nich dostęp jest operator Serwisu.
  4. Pliki cookies wykorzystywane są w celu:
  5. dostosowania zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacji korzystania ze stron internetowych; w szczególności pliki te pozwalają rozpoznać urządzenie Użytkownika Serwisu i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb;
  6. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
  7. utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu), dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
  8. W ramach Serwisu stosowane są następujące rodzaje plików cookies:
  9. „niezbędne” pliki cookies, umożliwiające korzystanie z usług dostępnych w ramach Serwisu, np. uwierzytelniające pliki cookies wykorzystywane do usług wymagających uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  10. pliki cookies służące do zapewnienia bezpieczeństwa, np. wykorzystywane do wykrywania nadużyć w zakresie uwierzytelniania w ramach Serwisu;
  11. „wydajnościowe” pliki cookies, umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania ze stron internetowych Serwisu;
  12. „funkcjonalne” pliki cookies, umożliwiające „zapamiętanie” wybranych przez Użytkownika ustawień i personalizację interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka lub regionu, z którego pochodzi Użytkownik, rozmiaru czcionki, wyglądu strony internetowej itp.;
  13. „reklamowe” pliki cookies, umożliwiające dostarczanie Użytkownikom treści reklamowych bardziej dostosowanych do ich zainteresowań.
  14. W wielu przypadkach oprogramowanie służące do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym Użytkownika. Użytkownicy Serwisu mogą dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących plików cookies. Ustawienia te mogą zostać zmienione w szczególności w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu w urządzeniu Użytkownika Serwisu. Szczegółowe informacje o możliwości i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
  15. Operator Serwisu informuje, że ograniczenia stosowania plików cookies mogą wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronach internetowych Serwisu.
  16. Pliki cookies zamieszczane w urządzeniu końcowym Użytkownika Serwisu i wykorzystywane mogą być również przez współpracujących z operatorem Serwisu reklamodawców oraz partnerów.
  17. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz pod adresem http://wszystkoociasteczkach.pl/ lub w sekcji „Pomoc” w menu przeglądarki internetowej.