Marc O’Polo otwiera w Polsce kolejne sklepy. Po warszawskiej Galerii Mokotów przyszedł czas na katowickie Silesia City Center i poznański Stary Browar. Jednocześnie przedstawiciele firmy zapowiadają, że nie powiedzieli jeszcze ostatniego słowa.
W Katowicach Marc O’Polo swoją premierę miał 9 lutego. Na 240 metrach kwadratowych dostępna jest kolekcja damska, męska oraz akcesoria. Salon w Poznaniu pierwszych klientów zaprosił 23 lutego. Na imponującej powierzchni 300 metrów kwadratowych, w modnym Starym Browarze znalazła się kolekcja damska, męska i dodatki.
Aranżacja i wystrój obu sklepów doskonale oddają filozofię marki. Oparta na nordyckich założeniach koncepcja to przede wszystkim czysty, nowoczesny design, wysokiej jakości materiały oraz charakterystyczny dla Marc O’Polo odcień szarego grafitu, który doskonale koresponduje z naturalnymi, dębowymi wykończeniami. Sufity zdobią eleganckie sztukaterie, a na podłogach leży klasyczny parkiet. Wnętrze sklepu stylizowane jest na oryginalne, charakterystyczne dla krajów Europy Północnej mieszkanie. Unikatowy koncept Marc O’Polo wprowadza do przestrzeni handlowej miłą, domową atmosferę.
Marc O’Polo to specjalista w dziedzinie miejskiego, nowoczesnego casualu dla najbardziej wymagających. Marka, która dbając o najwyższą jakość naturalnych tkanin, dumnie podkreśla swoje szwedzkie pochodzenie. Klient Marc O’Polo w mieście czuje się jak w domu, ale natura jest jego wielką pasją i miłością.
Kolekcje Marc O’Polo powstają z myślą o kobietach i mężczyznach pewnych siebie, a jednocześnie otwartych na nowe doznania i możliwości. To oferta skierowana do bezkompromisowych koneserów najwyższej jakości w każdej dziedzinie życia.
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Starym Browarze
Zobacz sklepy w Starym Browarze
Skorzystaj z wyszukiwarki i znajdź więcej informacji o Silesia City Center
Zobacz sklepy w Silesia City Center
Tagi: