Galeria Echo wystartowała również z nową stroną internetową. Została ona przygotowana w taki sposób, aby ułatwić klientom dostęp do informacji o sklepach, usługach oraz promocjach.
Znajdują się na niej wszystkie informacje dostępne we wcześniejszej wersji serwisu, wzbogacone o nowe elementy i funkcjonalności.
Nadrzędnym celem zmian było dostosowanie nowego layoutu do potrzeb urządzeń mobilnych, dzięki czemu strona pozostaje jasna i przejrzysta, niezależnie od systemu operacyjnego, czy wielkości ekranu. W ten sposób zapewnia ona szybki dostęp do wszystkich niezbędnych informacji, zawartych na stronie, zarówno dla użytkowników komputerów, smartfonów i tabletów.
Udoskonalona została sekcja promocji z której wyodrębnione zostały nowości – dotyczące wprowadzenia sezonowych kolekcji, prezentacji nowego asortymentu czy otwarcia nowych sklepów.
Nowa strona powstała przy współpracy z firmą Producer. Witryna jest w pełni zintegrowana z kanałami komunikacji społecznościowej, w tym ze stronami Facebook.com Pinterest, Twitter, YouTube.
Tagi: