Do grona najemców Galerii Renova dołączyły dwie nowe marki – odzieżowa MS. Monaco oraz salon MeblePuzzle oferujący meble wykonane według własnych, autorskich projektów właścicieli.
MS. Monaco, uruchomiony jeszcze pod koniec 2015 r., zajmuje powierzchnię 35 m kw. na I piętrze galerii. Z kolei salon MeblePuzzle, którego otwarcie zaplanowane jest na koniec lutego 2016 r., będzie miał powierzchnię 104 m kw. i zlokalizowany będzie na paterze galerii z oddzielnym wejściem od strony zewnętrznego pasażu pieszego.
Salon MS. Monaco to marka odzieżowa dla kobiet oraz dziewcząt. W ofercie znajduje się odzież damska, w tym bluzki, sukienki, garsonki, spodnie, spódnice, żakiety, marynarki, koszule i tuniki. W salonie dostępna jest również galanteria i dodatki, w tym torebki, paski, szale i chusty oraz biżuteria.
Z kolei salon MeblePuzzle zajmuje się sprzedażą mebli wykonanych według autorskich projektów architektów z wieloletnim doświadczeniem, którzy prowadzą firmę. Oferta sklepu będzie stanowić alternatywę dla typowych i powtarzalnych produktów dostępnych na rynku. Klienci będą mieć możliwość zakupu od ręki wystawionych w salonie mebli, a także zamówienia interesujących ich modeli w wersji zmodyfikowanej, zgodnie z uzgodnionym projektem, w pożądanej kolorystyce i wymiarach, a także mebli opracowanych na specjalne zamówienie. Oferta obejmie meble małych i średnich rozmiarów, takie jak stoliki nocne, stoliki kawowe do salonu, regały, szafki, komody, które w całości wykonane są przez polski zakład produkcyjny. Uzupełnieniem będzie sprzedaż artykułów wyposażenia wnętrz i dekoracyjnych, takich jak m.in. lampy, poduszki, tekstylia, czy przedmioty ozdobne. W miarę zapotrzebowania, oferta usług salonu poszerzona będzie o możliwość zamówienia projektu aranżacji wnętrz o różnych funkcjach.
Dobór nowych najemców Galerii Renova to konsekwentnie realizowania strategia poszerzania oferty modowej dla różnych grup wiekowych oraz oferty wyposażenia wnętrz i dodatków do domu
– mówi Dorota Beltrani, asset & leasing director w Grupie Napollo.
Zależy nam by obok znanych i popularnych marek sieciowych w centrum znalazły się również koncepty autorskie, czego przykładem są oryginalne propozycje ubrań, czy unikalne i funkcjonalne meble oraz dodatki w dostępnych cenach
- dodaje Dorota Beltrani.