Nowe butiki włoskiej marki obuwnicznej Bagatt oraz multibrandu odzieżowego Lula mieszczą się na pierwszym piętrze Domu Mody Klif i zajmują powierzchnie 104 i 107 m2. W ofercie renomowanej marki Bagatt znajdzie się damskie i męskie obuwie najwyższej jakości oraz skórzane torebki i akcesoria. Lula jest partnerem amerykańskiego brandu Marc Jacobs oraz francuskiej marki IRO. Oferta butiku kierowana będzie zarówno do kobiet, jak i mężczyzn, którzy znajdą tu odzież, obuwie i dodatki. Lokal Lula w Domu Mody Klif jest pierwszym zlokalizowanym w centrum handlowym w Warszawie. Unikatową na skalę stolicy marką w portfolio Klifu jest także S’portofino – butik z ekskluzywną odzieżą sportową. Od tego sezonu atrakcyjność oferty sklepu podnoszą 4 nowe marki, w tym 3 dostępne tu na wyłączność: Melissa Odabash, Vilebrequin oraz legendarne Borsalino. – Bagatt to sklep własny marki i dlatego niezaprzeczalny debiut na polskim rynku. Tutaj nie tylko wachlarz produktów, ale architektura wnętrza wzbudza podziw wielu odwiedzających. Lula oferująca Marc Jacobsa i IRO to doskonałe uzupełnienia oferty Klifu, przy jednoczesnej osobliwej aranżacji przestrzeni. W Sportofino z dumą przywitaliśmy Borsallino i Melissę Odabash. W Domu Mody Klif światowe marki prezentują się w odsłonie wizualnej na najwyższym poziomie. W mojej ocenie tworzymy niewątpliwie jedno z bardziej inspirujących miejsc w Warszawie. Bogaty wybór oraz obecność prestiżowych i aspirujących brandów, pokazują, że podążamy we właściwym kierunku i jesteśmy stabilni. Jesteśmy dumni, że wraz z otwarciem nowych butików i rozwojem oferty dotychczasowych, udostępniamy klientom unikalne na tle konkurencji propozycje zakupowe. Dodam tylko, że w tym roku jeszcze powitamy nowości – komentuje Agnieszka B. Sawicka, Associate Director z firmy AEW Europe, reprezentującej właściciela marki DOM MODY Klif.