Zgodnie z planami, druga faza przebudowy pomorskiej galerii Auchan ruszy
w trzecim kwartale bieżącego roku i potrwa do początku 2016 roku.
Dzięki zaplanowanym pracom, powierzchnia handlowa galerii wraz z Leroy
Merlin, Decathlon i Norauto wzrośnie do 48 500 m kw., a liczba butików w
pasażu do 70. -
Realizowany przez nas projekt cieszy się sporym
zainteresowaniem ze strony najemców, a poziom komercjalizacji w
przebudowywanym obiekcie wynosi obecnie 80 procent. W portfolio galerii
pojawiło się wiele nowych, dotąd nieobecnych marek – mówi Anita Kaczmarska, manager komercjalizacji Immochan.
Immochan
rozważnie przygotowuje przebudowę w zakresie koncepcji tenant mix
odświeżonej powierzchni handlowej. W ostatnich miesiącach współpracę z
komercjalizatorem Centrum Handlowego Auchan Gdańsk rozpoczęły takie
marki, jak Terranova, Ryłko, Martes Sport czy jedna z największych w
Polsce sieci elektromarketów - Media Expert. Umowy podpisano również z
marką Krakowski Kredens, restauracją Berlin Döner Kebap czy placem zabaw
Kinderplaneta o powierzchni ponad 400 m kw.
Centrum Handlowe
Auchan Gdańsk zostało otwarte w 1998 roku, jako jedna z pierwszych
galerii handlowych Immochan w Polsce. W roku 2012 przebudowie poddana
została północna strona obiektu. Do grona jego najemców dołączyła
wówczas jedna z najbardziej znanych międzynarodowych sieci sklepów z
zabawkami Toys"R"Us .
Tagi: