Manufaktura nie zwalnia tempa. Ponownie otwierają się popularne sklepy, które w ostatnich dniach przechodziły modernizacje, a także pojawiają się zupełnie nowe marki.
W ostatnich dniach do grona marek dostępnych w Manufakturze dołączyła cukiernia Sucré. Znakiem rozpoznawczym marki są francuskie makaroniki, które goście Manufaktury poznali dzięki stoisku przy wejściu głównym. Teraz duży lokal pod tym samym szyldem o znacznie szerszej ofercie mieści się naprzeciwko Auchan. Kupimy tu oczywiście wspomniane makaroniki, a także aromatyczne ciasta, ręcznie zdobione babeczki, torty bezowe, a także lody rzemieślnicze. Uzupełnieniem oferty jest pieczywo oraz kawa.
W środę (14.09) otworzą się dwa nowe sklepy odzieżowe: Cross Jeans i Giacomo Conti. Obie marki debiutują w Łodzi. Cross Jeans jest europejską, jeansową marką lifestyle’ową, która tworzy kolekcje zarówno dla kobiet jak i mężczyzn od początku lat 90-tych. Giacomo Conti dynamicznie rozwijająca się polska marka odzieżowa powstała w 2006 roku, specjalizująca się w modzie męskiej. Założeniem jest, by klient w jednym sklepie ubrał się od stóp do głów, dlatego w salonie w Manufakturze znajdziemy garnitury, smokingi, koszule, krawaty, płaszcze, swetry, a nawet buty. Wszystko we włoskim stylu, wykonane z dbałością o szczegóły.
Cieszy również otwarcie kolejnego pop-up shopu młodych, polskich projektantek. Pierwszy stacjonarny butik marki reinKreacja, założonej przez dwie łodzianki: Kasię Chojnacką i Marię Marcinkowską, otworzył się na piętrze galerii handlowej Manufaktury. Kupimy tam autorskie ubrania, produkowane w krótkich seriach.
Również w środę (14.09.) ponownie otworzą swoje sklepy firmowe dwie popularne marki: Mohito oraz House. Sklepy zamieniły się miejscami – Mohito teraz będzie funkcjonowało na piętrze, nad rotundą, natomiast House będzie działał obok salonu C&A, także na piętrze.
Jeszcze we wrześniu zaplanowano otwarcia nowych, światowych brandów. W sobotę (17.09) do grona najemców Manufaktury dołączy amerykańska marka Forever21, uwielbiana przez gwiazdy i blogerki na całym świecie. Będzie to pierwszy w Polsce sklep marki, a na otwarcie, dla 200 pierwszych osób przygotowano karty upominkowe na kwotę 50 zł.
Kilka dni później otworzy się salon firmowy Origins – światowej marki kosmetycznej, specjalizującej się w produktach naturalnych. Będzie to dopiero drugi firmowy sklep Origins w Polsce. Dotychczas produkty dostępne były jedynie w sieci Sephora.
Tagi: