MODO sprosta oczekiwaniom klientów o różnej zasobności portfela również z branży kosmetycznej. Tym razem portfolio marek powiększyło się o kolejne salony. Na blisko 50 metrowy lokal zdecydowała się Ziaja, oferująca kosmetyki wysokiej jakości w dostępnych cenach. Drugim salonem, który dołączył do grona MODO jest Way to Beauty, który jest kosmetycznym multibrandem, oferującym marki z wyższej półki cenowej. Są to między innymi: L’oreal, Matrix, GK Hair, Hair Therapy Saryna Key, Obliphica, Joico, Goldwell, Schwarzkopf i inne W salonach klienci oprócz kosmetyków otrzymają również fachową poradę specjalistów. Oprócz salonu Ziaja oraz Way to Beauty w MODO znajdą się również Drogerie Natura, dwa salony fryzjerskie, salon kosmetyczny, salon stylizacji paznokci Venilux i Apteka Miejska. Ofertę usługową MODO dopełnią pralnia i poprawki krawieckie, szewc, kantor, dorabianie kluczy oraz dwa biura podróży.
Tagi: